بازدید 1818

رهامی: دولت دوازدهم جوان‌تر و پر تحرک‌تر شود

کد خبر: ۶۹۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 24 May 2017
عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کمک به دولت روحانی را یک تکلیف ملی و شرعی دانست و گفت: کمک کنیم بذرهایی که در دولت تدبیر و امید کاشته شده است، در دولت دوازدهم به ثمر بنشیند.

به گزارش «تابناک»، حجت الاسلام محسن رهامی در گفت و گو با ایرنا از همه گروه ها و نخبگان سیاسی، احزاب و فعالان و جریان ها سیاسی، اقشار و دانشگاهیان و همشهریان دعوت کرد به رئیس جمهوری منتخب مردم کمک کنند تا بتواند بذرهایی که در دوره اول و در دولت تدبیر و امید کاشته شده است در دولت دوازدهم به ثمر بنشیند.

رهامی با بیان این که بذرهای کاشته شده در دولت یازدهم حاصل تلاش چهار دهه تلاش مدیران و مسئولان جمهوری اسلامی است، گفت: بذرهای امید و تدبیر در دولت اول آقای روحانی کاشته شد که انشاءالله امید، توسعه و صلح پایدار و آرامش در دولت دوازدهم به ثمر می نشیند و مردم شاهد میوه دادن تلاش های همه مسئولان نظام اسلامی خواهند بود. 

دبیرکل انجمن مدرسین دانشگاه ها با اعلام حمایت مجدد از حسن روحانی و کمک به کمک به دولت وی در چهار سال آینده تصریح کرد: دولت دوازدهم باید جوان تر و پرتحرک شود تا بتواند برای این مردم که در انتخابات سنگ تمام گذاشتند، (دولت نیز) سنگ تمام بگذارد و با توجه بیشتر به خواسته های مردم، مشکلات آنها را حل کند.

**هرکسی دلش برای ایران می تپد روحانی را کمک کند

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان با بیان این که دوره رقابت های انتخاباتی به پایان رسیده است و الان آقای روحانی رئیس جمهوری همه ملت ایران است گفت: انتخابات قواعد خودش را دارد، ممکن است رقابت های سیاسی، قومی و فرهنگی هم در زمان انتخابات وجود داشته باشد، ولی سربلندی ملت و انسجام ملی خواسته همه ملت است و روحانی الان در قبال همه مردم ایران مسئولیت دارد.

دبیرکل انجمن مدرسین دانشگاه ها با تاکید بر این که همه کسانی که دلشان به عشق ایران و سربلندی کشور و ملت می تپد باید رئیس جمهوری منتخب مردم را کمک کند، گفت: جریان های سیاسی باید از این به بعد رقابت های سیاسی را کنار بگذارند، نامزدها نیز نقاط ضعف، قوت و انتقاداتی که در دوران رقابت ها نیز پیش آمده را کنار گذاشته و با توجه به شرایط منطقه ای و بین المللی، به دولت کنونی و آینده کمک کنند تا بر بحران ها فائق بیاید و مشکلات را از سر راه مردم بردارد.

**پیشرفت دولت روحانی، موفقیت انقلاب است

رهامی با بیان این که این انقلاب و نظام به نام اسلام بنا نهاده شده است، گفت: هر پیشرفت و موفقیتی که دولت آقای روحانی داشته باشد، پیشرفت همه ملت ایران است و به نام مردم، کشور و انقلاب ثبت خواهد شد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب اضافه کرد: دولت دوازدهم هر پیشرفتی و پیروزی در رفع معضلات و حل مشکلات و از بین بردن بحران در زمینه تورم، بیکاری و رکود و حتی مسائل بین المللی داشته باشد، پیروزی انقلاب اسلامی و کل نظام است و به اسم اسلام نوشته می شود. 

**کمک به دولت روحانی تکلیف ملی و شرعی است

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان معتقد است که تکلیف ملی و شرعی همه گرایش ها تشکل ها و جریان سیاسی در کشور با هر انتقادی که به هر کدام از دولتمردان و یا رئیس جمهوری هم داشته باشیم کمک به دولت است.

رهامی با اشاره به این که روحانی الان مسئول اداره کل کشوراست تاکید کرد: اگر کمک نکنیم که مشکلات مردم و کشور حل نشود این ناتوانی فقط به اسم روحانی و دولت او نوشته نمی شود، بلکه به نام کل نظام اسلامی هم نوشته می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی