بازدید 6691
۲

درخواست عضو فراکسیون امید برای رفع حصر

کد خبر: ۶۹۷۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 24 May 2017
یک عضو فراکسیون امید امروز (چهارشنبه) خواستار رفع حصر شد.

به گزارش ایسنا، شهاب الدین بی‌مقدار نطق میان‌دستور در صحن علنی با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر و قدردانی از مردم برای خلق حماسه 29 اردیبهشت و تبریک به رئیس‌جمهور گفت: از مردم برای تحکیم مردم سالاری در کشور قدردانی و تشکر ویژه‌ای می‌کنم.

وی ادامه داد: مردم در شعارها خواستار رفع حصر از یاران قدیمی انقلاب و امام بودند. من به عنوان نماینده‌ای از خطه آذربایجان این درخواست را از مقام معظم  رهبری دارم و همچنین خواستار رفع ممنوع‌التصویری هستم و این اطمینان را می‌دهم که مردم آذربایجان همواره پشتیبان رهبری بوده‌اند و کوتاهی در راه حفظ دستاوردهای انقلاب نخواهند کرد.

بی مقدار همچنین با اشاره به سفر ترامپ به عربستان گفت: این روزها ترامپ که نمی‌تواند در آمریکا کاری انجام دهد و محبوبیتی ندارد دست به گدایی به منابع خاورمیانه دراز کرده است. من به حاکمان آل سعود می‌گویم بیش از این خیانت به مسلمانان جایز نیست؛ هرچقدر هم سلاح بخرین نمی‌توانید در مقابل ایران اسلامی با پشتیبانی مردم با غیرت و دارای تکنولوژی بومی ایستادگی کنید.

نماینده مردم تبریز در ادامه بیکاری واشتغال جوانان را از جمله مسائل اصلی کشور دانست و خواستار رفع موانع تولید و روانسازی مسیر گردشگری و جذب گردشگر خارجی شد.

وی در ادامه خطاب به نمایندگان گفت: طبق اصل 44 دولت در کارهای اقتصادی جز نفت و گاز، صنایع نظامی مادر، مخابرات و انتقال خطوط اصلی برق نمی‌تواند سرمایه گذاری کند لذا طبق قانون دولت تنها می‌تواند پشتیبان بخش خصوصی باشد. بیایید صمیمی باشیم و به آنها این واقعیات را بگوییم تا همه موثر بودن در اقتصاد را تجربه کنیم.

وی همچنین با بیان این که نرخ سود بانکها باید با تورم همسان باشد گفت: ما در منطقه بالاترین نرخ بهره را داریم که مخل تولید و صادرات است.

بی‌مقدار در پایان بر لزوم حمایت از شرکتهای دانش بنیان جدی گرفتن مسئله آب، پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و اتمام پروژه‌های نیمه تمام تاکید کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۲
؟؟؟؟؟
شما کمتر از 15 درصد رای مردم آذربایجان را کسب کرده اید پس لطفا از طرف همه صحبت نفرمایید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان