بازدید 4574

بهانه‌جویی العینی‌ها؛ماراباسنگ زدند!

کد خبر: ۶۹۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 24 May 2017
 گویا شکست العین در مقابل استقلال برای مدیران این تیم خیلی گران تمام شده است. چرا که مدیران این باشگاه در بازگشت به کشورشان مصاحبه‌های عجیب و غریبی انجام داده‌ و به هواداران ایرانی توهین کرده‌اند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،عصام عبدالله، مدیر باشگاه العین امارات گفته است‌: «انتظار هر چیزی را از هواداران استقلال داشتیم اما این انتظار را نداشتیم که مسئولان ایرانی چنین برخوردی داشته باشند. آنها قبل از بازی، در جریان بازی و بعد از آن بازی جوانمردانه را رعایت نکردند. عکاسان و خبرنگاران ایرانی به سوی خالد عیسی، دروازه‌بان ما سنگ پرتاب کردند و به او دشنام دادند اما  ناظران بازی هیچ واکنشی نشان ندادند. باید چنین بازی به خوبی کنترل و همه چیز آن زیر نظر گرفته می‌شد. ما از تماشاگران ایرانی انتظار هر چیزی را داریم و بر این باور هستم که کنفدراسیون فوتبال آسیا باید یک چالش بزرگ را از پیش رو بردارد و باید چنین بازی‌هایی را با تدابیر امنیتی شدید برگزار کند.»
 
او این حرف‌ها را در حالی به زبان آورده که AFC هواداران پرسپولیس را به خاطر استفاده از لیزر و فشفشه محروم کرده است! قاعدتا اگر در بازی استقلال و العین کسی سنگی پرتاب کرده بود با تذکر نماینده AFC مواجه می‌شد که مشخصا چنین اتفاقی نیفتاده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی