بازدید 2657
شجاعان در نشست خبری:

انتخابات الکترونیکی بدون تخلف انجام شد/ از هیچ شناسنامه فوتی در انتخابات استفاده نشد

کد خبر: ۶۹۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲ 23 May 2017
رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه از هیچ شناسنامه فوتی در انتخابات استفاده نشد، گفت: هیچ نقصی در جریان برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک وجود نداشت.

به گزارش خبرنگار سیاسی «تابناک»، امیر شجاعان رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات کشور در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک برگزاری انتخابات به مقام معظم رهبری و ملت ایران اظهار کرد:در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستاها حدود ۹۴ درصد از روند شناسایی در انتخابات از طریق استعلام از ثبت احوال صورت گرفت.

وی افزود:در انتخابات از هیچ گونه شناسنامه فوتی استفاده نشده است.

شجاعان تاکید کرد:در این دوره از انتخابات در ۱۴۰ شهر انتخابات به صورت الکترونیک برگزار شد که در مجموع از این صندوق ها هشت میلیون و ۱۴۵ هزارو ۵۹۰ رای اخذ شد که ۲۰ درصد از آرای مخذوه را شامل می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهر اردکان یزد در جریان برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک ۲۰ دقیقه آرا شمارش شده که در نوع خود بی نظیر است.

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات کشور افزود: از بین ۱۴۰ شهر که انتخابات به صورت الکترونیک برگزار شد روند شمارش اخذ رای ۳۰ دقیقه طول کشید.

وی با اشاره به اینکه هیچ نقصی در جریان برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک وجود نداشت،گفت: تنها در استان بوشهر و پیشوا در کنار صندوق های الکترونیک از صندوق های سیار نیز استفاده شد.

وی تاکید کرد: در جریان انتخابات به صورت الکترونیک هر ۴۶ ثانیه یک رای اخذ کردیم.

شجاعان در پایان خاطرنشارن کرد: در روند برگزاری انتخابات الکترونیکی هیچ گونه تخلفی صورت نگرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار