بازدید 6807

رئیس جمهوری با رویکرد جوانگرایی در کابینه به اعتماد مردم پاسخ دهد

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعداد قربانیان جاده مواصلاتی شهرضا-مبارکه خواستار تکمیل این جاده از سوی وزارت راه و شهرسازی شد.
کد خبر: ۶۹۶۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 23 May 2017
سمیه محمودی در نشست علنی امروز (سه شنبه 2 خرداد) مجلس شورای اسلامی قبل از شروع تذکر شفاهی خود؛ با تقدیر از خلق کنندگان حماسه 29 اردیبهشت و تشکر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات و تبریک به منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا و رئیس جمهور منتخب و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حماسه سالروز آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد، گفت: جناب آقای روحانی پس از رأی اعتماد مردم به جنابعالی، امروز نوبت شما است تا با برنامه ریزی دقیق و تغییر و با رویکرد جوانگرایی و شایسته سالاری در کابینه به ویژه بخش های اقتصادی، اعتماد مردم را به بهترین نحو ممکن پاسخگو باشید.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان درمجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت:جناب آقای آخوندی! برای چندمین بار متذکر می شوم که جاده مواصلاتی شهرضا-مبارکه در طی 10 ماه گذشته بالغ بر 20 نفر قربانی گرفته است که 3 نفر در روز انتخابات در این جاده جان خود را از دست داده اند،از این رو به نظر می رسد که تعداد 20 قربانی برای این پروژه نیمه تمام کفایت می کند.با توجه به بازدید معاونت جنابعالی از پروژه های نیمه تمام حوزه انتخابیه،دستور فرمایید این موضوع در حداقل زمان ممکن بررسی و اقدام عاجل درخصوص آن به عمل آید.

وی همچنین در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای ربیعی! علی رغم تذکر درخصوص توهین مدیران شما در اصفهان به خانواده محترم شهدا و ایثارگران،هیچگونه عکس العملی از سوی شما مشاهده نگردید.اگر خانواده شهدا مستحق توهین هستند، که هیچ؛ و اگر نیستند لطفا این موضوع را پیگیری و با خاطیان برخورد شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر