بازدید 5630

تعداد آراء چمران در برخی صندوق‌ها صفر بود

کد خبر: ۶۹۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ 23 May 2017
چمران در جلسه باز شماری آراء شورای شهر تهران شرکت نکرد/نتیجه اعلامی انتخابات شورای شهر تهران صحیح است/
سرویس سیاسی
تجری جزییات جلسه بازشماری آرا شورای شهر تهران را تشریح کرد.
سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۳
چمران در جلسه باز شماری آراء شورای شهر تهران شرکت نکرد/نتیجه اعلامی انتخابات شورای شهر تهران صحیح است/تعداد آراء چمران در برخی صندوق‌ها صفر بود

فرهاد تجری، در خصوص جلسه بازشماری صندوق‌هایی که مورد اعتراض مهدی چمران در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر تهران بوده است، اظهار داشت: به دنبال اعتراض مهدی چمران به دلیل عدم نظارت کافی مجلس بر انتخابات شورای شهر تهران، با حضور اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها جلسه‌ای برگزار شد که محمدرضا بادامچی، علیرضا رحیمی و آقای شجاعان مدیرکل فناوری اطلاعات ستاد انتخابات وزارت کشور نیز حضور داشتند.

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه قرار بود امروز رأس ساعت 11 این جلسه با حضور آقای چمران برگزار شود، بیان کرد: این کاندیدای معترض به انتخابات شورای شهر تهران در جلسه بازشماری آرا حضور پیدا نکرد.

آراء 15 شعبه اخذ رأی انتخابات شورای شهر تهران باز شماری شد

تجری با بیان اینکه جلسه بدون حضور مهدی چمران برگزار شد، ادامه داد: در این جلسه که کارشناسان نیز حضور داشتند به صورت رندومی (تصادفی) صورتجلسات آراء 15 شعبه از شعبات اخذ رأی انتخابات شورای شهر تهران بدون هیچ هماهنگی قبلی بررسی و با سامانه وزارت کشور و سامانه هیات نظارت مطابقت داده شد.
هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها

 

وی ضمن تاکید بر اینکه در بازشماری هیچ کسری آرائی برای کاندیدای معترض مشاهده نشد، افزود: چندین مورد از صندوق‌ها مورد بررسی قرار گرفت که در هیچ یک از آن‌ها نتایج آراء و صورتجلسات پای صندوق‌ها با سامانه وزارت کشور و سامانه هیات نظارت مغایرتی نداشت.

نایب رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صورتجلسات صندوق‌ها بعضا به امضای نمایندگان کاندیداها، فرمانداران، اعضای صندوق و نماینده هیات نظارت در انتخابات شورای شهر تهران رسیده‌اند، تاکید کرد: در هیچ یک از صندوق‌ها کسری رأی هیچ کاندیدایی مشاهده نشد.

تغییرات فاحشی در نتیجه انتخابات شورای شهر تهران ایجاد نمی‌شود

تجری با بیان اینکه بر اساس روند فعلی تقریبا هیچ آماری که بتواند تغییرات فاحشی در سرنوشت انتخابات ایجاد کند، مشاهده نشده است، اظهار داشت: بقیه اعتراضات و موارد شکایت در مهلت قانونی از مسیرهای قانونی پیگیری می‌شود.

وی به موضوع شکایت آقای چمران اشاره کرد و افزود: اعتراضات آقای چمران به تجمیع آرای انتخابات شورای شهر بود، زیرا در برخی از صندوق‌های تعداد آراء وی صفر بود که ایشان اعتقاد دارند، آرای من صفر نیست و بیشتر از آمار فعلی است.

در برخی از صندوق هاآراء چمران و حتی محسن هاشمی هم صفر بوده است

سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با بیان اینکه در بررسی صندوق‌های مورد اعتراض چمران، هیچ صندوقی مشاهده نشد که تعداد آرا آن غیر صفر باشد، گفت: آمار صندوق هایی که آرای کاندیداها صفر بوده را بررسی کردیم که حتی در برخی صندوق‌ها تعداد آراء نفر اول انتخابات شورای شهر تهران نیز صفر بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس