بازدید 4659

پروژه کمک هواداران پرسپولیس؛متوقف شده؟

کد خبر: ۶۹۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 23 May 2017
اواخر سال گذشته باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب با انتشار شماره حساب رسما از هواداران و دوستدارانش کمک خواست تا با جمع آوری پول بخشی از مشکلات مالی این باشگاه برطرف شود.
 
به گزارش تابناک ورزشی،در روزهای نخست و حتی تا یک ماه قبل به نظر می‌رسید از این طرح استقبال خوبی شده و مبلغی که جمع آوری شده بود قابل توجه به نظر می‌رسید. همچنین در شروع فعالیت این پویش قرار شد به صورت روزانه میزان کمک‌های انجام شده در سایت رسمی باشگاه اعلام شود که این اتفاق نیفتاد. بعد از آن گفته شد هر هفته مبلغ کمک‌های مردمی اعلام شود و حتی یکی از اعضای هیات مدیره نیز روی این مساله تاکید کرد.

با این حال بعد از اینکه در نوبت اول روز 22 اسفند و در نوبت دوم 22 فروردین میزان کمک‌های مردمی به باشگاه در سایت باشگاه اعلام شد اینطور به نظر می‌رسید که اعلام جمع کمک‌ها ماهانه انجام بگیرد اما در 22 اردیبهشت خبری از رقم جدیدتر نشد و تا دیروز هم این رقم تغییری نکرد. در حالی که به نظر می‌رسد تا الان و بر اساس آنچه در ماه نخست رخ داد این کمک‌ها به یک میلیارد تومان رسیده باشد خبری از اعلام مبلغ جدید کمک‌های مردمی نیست و اصلا مشخص نیست این پویش ادامه دارد یا متوقف شده.
پروژه کمک هواداران پرسپولیس؛متوقف شده؟
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها