بازدید 3383

تولید فولاد هند ۱۴۲ درصد رشد کرد

هندوستان با گام هایی که برای محافظت از صنعت داخلی برداشته شدف صادرات فولاد را در ماه آوریل با یک جهش ۱۴۲ درصدی نسبت به ماه مشابه سال قبل به ۰.۷۴۷ میلیون تن رساند.
کد خبر: ۶۹۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۷ 22 May 2017
هندوستان با گام هایی که برای محافظت از صنعت داخلی برداشته شدف صادرات فولاد را  در ماه آوریل با یک جهش ۱۴۲ درصدی نسبت به ماه مشابه سال قبل به ۰.۷۴۷ میلیون تن رساند.

به گزارش مهر به نقل از بلومبرگ انگلیسی، هندوستان با گام هایی که برای محافظت از صنعت داخلی برداشته شدف صادرات فولاد را  در ماه آوریل با یک جهش ۱۴۲ درصدی نسبت به ماه مشابه سال قبل به ۰.۷۴۷ میلیون تن رساند.

دولت هند با استفاده از ابزارهای تعرفه ای گوناگون از جمله اصلاح تعرفه های گمرکی و حمایتی کردن تعرفه ها، به طور جدی از صنعت فولاد داخلی پشتیبانی کرد.

طبق داده‌های  اعلام شده کمیته کارخانجات مشترک که اداره ای تحت وزارت فولاد هند است، صادرات کلی محصولات نهایی فولاد در آوریل  ۲۰۱۷  نسبت به آوریل سال گذشته به میزان ۱۴۲ درصد افزایش داشت اما نسبت به مارچ ۲۰۱۷ به مقدار ۵۴ درصد کاهش یافت.

در عین حال واردات کلی محصول نهایی فولاد هندوستان در ماه آوریل امسال نسبت به ماه مشابه سال قبل شاهد  ۲۳ درصد کاهش بود و به ۰.۵۰۴ میلیون تن رسید. همچنین واردات این ماه نسبت به مارچ ۲۰۱۷ هم ۱۶ درصد کاهش داشت.

طبق این گزارش، هند در ماه آوریل ۲۰۱۷ صادر کننده خالص (با میزان صادرات بیش از واردات) محصولات نهایی فولاد بوده است.

همچنین تولید برای  فروش ۸.۴۳ میلیون تن محصول نهایی فولاد، رشدی ۸.۷ درصدی را در ماه آوریل نسبت به آوریل سال قبل ثبت کرد اما نسبت به ماه مارچ امسال ۸.۶ درصد افت کرد.

۶ کارخانه تولید کننده فولاد هندوستان شامل SAIL، RINL، TSL، Essar، JSWL  و JSPL روی هم رفته ۴.۷۸۶ میلیون تن در آوریل ۲۰۱۷ تولید کردند که نسبت به آوریل سال پیش ۱۱ درصد رشد داشت.

 بقیه ۴.۴۷۸ میلیون تن فولاد دیگر هم توسط تولید کنندگان دیگر تولید شد که مقدار این تولیدات ۶ درصد از آوریل سال قبل بیشتر است.  

مصرف کل محصولات نهایی فولاد در هند با رشدی ۳.۴ درصدی نسبت به آوریل پارسال به  ۶.۰۱۵ میلیون تن در آوریل ۲۰۱۷ رسید که این میزان ۲۲ درصد نسبت به ماه مارچ امسال کاهش داشت.  

در طول این ماه تولید فولاد خام ۸.۱۰۷ میلیون تن بود که ۵.۴ درصد نسبت به آوریل سال قبل رشد و نسبت به ماه مارچ امسال ۲.۷ درصد کاهش داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار