بازدید 2727

قیمت طلا ثابت ماند

قیمت طلا با ادامه آشفتگی‌های سیاسی آمریکا در مورد ارتباط یکی از مشاوران ترامپ با روسیه در اطراف 1255 دلار در نوسان است و افزایش‌های روز گذشته خود را حفظ کرده است.
کد خبر: ۶۹۶۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲ 22 May 2017
قیمت طلا با ادامه آشفتگی‌های سیاسی آمریکا در مورد ارتباط یکی از مشاوران ترامپ با روسیه در اطراف 1255 دلار در نوسان است و افزایش‌های روز گذشته خود را حفظ کرده است.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، ازآنجایی‌که آشفتگی‌های سیاسی رئیس‌جمهور ترامپ را احاطه کرده است و این امر جذابیت طلا را برای سرمایه‌گذاری افزایش داد، قیمت طلا در معاملات امروز افزایش‌های روز گذشته را حفظ کرد.

هفته گذشته ترامپ رئیس فدرال رزرو را اخراج کرد و پس از انتصاب رئیس جدید از وی خواست تا به پیگیری موضوع مربوط به یکی از مشاورانش که گفته می‌شود با روسیه در ارتباط بوده است، پایان دهد.

گفته می شود این ارتباط به کمپین انتخاباتی ترامپ در سال گذشته مربوط بوده و این لکه شرم آوری برای وی محسوب می‌شود.

از طرفی، وزیر کشور و مشاور امنیت ملی ترامپ از این اقدام وی دفاع کردند و گفتند که وی در نشست با مقامات روس موضوع اخراج رئیس فدرال رزرو را مطرح کرده و توضیح داده است که چرا نمی‌تواند نقاط همکاری با مسکو بیابد.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی پس از کاهش در ساعات اولیه معاملات 65 سنت افزایش یافت و به  1255.28 دلار رسید.

ارزش دلار اندکی بالا رفت اما به دلیل اینکه سرمایه‌گذاران تاثیر آشفتگی سیاسی در آمریکا را ارزیابی کردند، دوباره به کمترین رقم 6 ماه گذشته در برابر سبدی از ارزهای بین‌المللی نزدیک شد.

بارناباس گان، تحلیلگر بازار در یادداشتی نوشت: «با توجه به ادامه نگرانی‌های ژئوپلتیکی در میان احتمال افزایش نرخ بهره در ماه آینده، دورنمای طلا همچنان نسبتا نامعلوم است.»

«به لحاظ فنی، ما همچنان روند کاهشی برای طلا می بینیم که تحت تاثیر دو افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا در سال 2017 قرار دارد.»

افزایش نرخ بهره ارزش دلار و ارزش اوراق قرضه را بالا می‌برد و ارزش طلا را کاهش می‌دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر