بازدید 13918
۴
گزارش بازی دوررفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2017

استقلال1 - العین0/شکست تیم100میلیاردی اماراتی ها مقابل لشگر100هزارنفری آبی

استقلال، دیدار حساس دور رفت مقابل تیم قدرتمند العین امارات را با پیروزی دیرهنگام جشن گرفت تا برای صعود در بازی برگشت تنها به یک مساوی نیاز داشته باشد. منصوریان در غیاب ابراهیمی، قربانی و نورافکن ترکیبی متفاوت راهی میدان کرد و موفق شد نیمی از راه صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را در آزادی طی کند.
کد خبر: ۶۹۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵ 22 May 2017
دیدار دو تیم استقلال ایران و العین امارات در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد و پسران آبی پوش ایران موفق شدند حریف متمول و پرستاره عرب را با یک گل و به سختی مغلوب سازند.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال دیدار با العین را با تصمیم منصوریان و در غیاب امید ابراهیمی، علی قربانی و امید نورافکن با  ترکیبی جدید آغاز کرد و از نفراتی چون حقدوست، کریمی و مگویان بهمراه فرشید باقری در ترکیب فیکس استفاده کرد.


ترکیب استقلال: مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، خسرو حیدری، هرایر مگویان، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مجید حسینی، مجتبی حق دوست، محسن کریمی و کاوه رضایی
سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب العین: خالد عیسی، اسماعیل احمد، سعید جمعه، خالد عبدالرحمن، سالم جمعه، محمد عبدالرحمن، لی میونگ جو، احمد برمن، دانیلو آسپریلا، عمرعبدالرحمن و کایو.
سرمربی مامیچ

اخطار: خالد عبدالرحمن(37) از العین/ فرشید باقری(81) از استقلال
 
اخراج: سعید جوما(76) از العین/ فرشید اسماعیلی(84) از استقلال

 استقلال برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بعد از 3 فصل امشب نیاز داشت در آزادی نتیجه مناسبی کسب کند تا در بازی برگشت بتواند با ضریب اطمینان در امارات به میدان برود. اما از طرف دیگر العینی ها هم امیدوار بودند در غیاب چند بازیکن اصلی استقلال در آزادی کار را تمام کنند هرچند که این تیم در حضور هواداران پرشور آبی که آزادی را بار دیگر پر کردند، کار بسیار سختی را پیش رو داشت.

این بازی که دو کارت قرمز عجیب و غریب داشت با پنالتی ثانیه های پایانی به سود استقلال به پایان رسید. استقلال در بازی برگشت فرشید اسماعیلی اخراج شده را در اختیار نخواهد داشت.

شرح گل: 1-0 (استقلال): در دقیقه 92 کاوه رضایی ضربه پنالتی اش را که روی خطای هند مدافع العین بدست آمده بود را  برخلاف جهت حرکت دروازه بان زد و استقلال را با نتیجه یک بر صفر برنده دیدار رفت کرد

دقایق کلیدی:

دقیقه 2 : مانور عرضی کاوه رضایی با توپ در محوطه جریمه پشت به دروازه و پاس رو به عقب او به فرشید اسماعیلی رسید اما ضربه فرشید از پشت هجده قدم در دستان دروازه بان العین قرار گرفت.

دقیقه 8: سانتر عبدالرحمان در یک رفت و برگشت به اسماعیل احمد رسید اما ضربه او در موقعیتی مناسب به راحتی در دستان رحمتی قرار گرفت.

دقیقه 15 : سانتر کاوه رضایی به روی دروازه با ضربه سر فرشیداسماعیلی همراه شد اما به مدافعان حریف خورد و به کرنر رفت.

دقیقه 25 : بار دیگر سانتر کاوه رضایی به روی دروازه در آخرین لحظه به پادوانی نرسید تا این فرصت خوب برای استقلال از دست برود.

دقیقه 29 : پاس عمقی اسماعیلی در موقعیت ایده آل به کاوه رسید اما مدافع العین در آخرین لحظه اجازه ضربه زدن به مهاجم خطرناک استقلال را نداد.

دقیقه 46 : شوت خطرناک عمر عبدالرحمان از محوطه 6 قدم از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه49 : شوت فرشید اسماعیلی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 62: پاس عبدالرحمن یوسف احمد را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد اما تعلل او این موقعیت عالی را از العین گرفت.

دقیقه 68 : سانتر خسرو حیدری می رفت توسط مدافع حریف وارد دروازه العین شود اما توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 70 : فرار فوق العاده محسن کریمی و پاس او در یک رفت و برگشت به کاوه رضایی رسید و شوت او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 73 : پاس عمقی بی نقص خسرو در موقعیت خوب به کاوه رضایی رسید اما او زمین خورد و استقلال این فرصت عالی را از دست داد.

دقیقه 78 : سانتر کاوه رضایی از دهانه دروازه توسط اسماعیل احمد دفع شد تا استقلال این فرصت عالی را از دست بدهد.

دقیقه 91 : سانتر خسرو حیدری به دست اسماعیل احد برخورد کرد و داور خطای پنالتی اعلام کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
خدایا از خلقت اسماعیل احد متشکریم!
تیم استقلال دراین دیدار بسیار بی رمق ظاهر شد
دمشون گرم
مي شه گفت با چاشني شانس برنده شد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر