بازدید 5334

در ایندکس دیزاین چه می‌گذرد

در بزرگترین نمایشگاه طراحی داخلی و دکوراسیون منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا (INDEX Design Series) چه می گذرد؟
کد خبر: ۶۹۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶ 22 May 2017
بی شک یکی ازبرجسته ترین عوامل مطلوبیت محیط زندگی و کار را می توان طراحی ودکوراسیون داخلی مناسب دانست، سبکهایی متنوع، الگوهایی متمایز، چیدمانهایی جذاب، ایده هایی شگفت انگیز و البته خلق زیباییها. در این میان برای دستیابی به یک دکوراسیون خاص و دوست داشتنی، علاوه بر ایده پردازی مناسب و خلاقانه، آگاهی از محصولات مرتبط و فناوریهای روز، ضروری و چه بسا حیاتی است.
 
در ایندکس دیزاین چه می‌گذرد 

آشنایی با تازه ترین المان ها و تجهیزات روشنایی، المان های دکوراتیو ( تابلوها و غیره )، انواع مبلمان، انواع پوشش های جذاب برای دیوار و کف، محوطه سازی و بام سبز و .... موجب می شود تا بتوان متناسب با مشخصه های محل و سبک مورد نظر، مناسبترین، زیباترین و بهینه ترین طراحی داخلی را خلق نمود.

در این راستا، امروزه نمایشگاه های تخصصی بعنوان یکی از موثرترین کانالهای ارتباطی برای معرفی و مقایسه ی محصولات تخصصی برشمرده شده وبدین ترتیب همه ساله شاهد برگزاری نمایشگاههای متنوع در کلاسهای متفاوت محلی، منطقه ای و بین المللی در نقاط مختلف جهان هستیم.

 نمایشگاه  INDEX design seriesاز جمله معتبر ترین نمایشگاه های دنیا در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون است که میزبان این نمایشگاه کشور امارات و شهر دبی می باشد. نمایشگاه ایندکس در طول بیش از دو دهه فعالیت خود توانسته بعنوان بزرگترین رویداد طراحی داخلی در منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا، کانونی ویژه برای نمایش توانمندیها، خلاقیتها و نوآوری برترین شرکتهای فعال بین المللی در زمینه طراحی داخلی و دکوراسیون بشمار رود. همگام با بخش نمایشگاه، طرح ریزی و تدارک رویدادهای آموزشی و جذاب جنبی موجب شده تا نمایشگاه طراحی داخلی ایندکس همه ساله شاهد استقبال و حضور گسترده معماران، طراحان ، افراد خلاق ، مدیران هتل ، فروشندگان کوچک و بزرگ و تولیدکنندگان باشد.
 
در ایندکس دیزاین چه می‌گذرد
 
بر اساس آمار منتشر شده از دبیرخانه ایندکس، در سال 2016 ، نزدیک به 35000 نفر از 110 کشور دنیا در این نمایشگاه شرکت کردند. این رویداد در بخش نمایشگاهی دارای 8 قسمت اصلی است که شامل موارد زیر است:

• روشنایی: نمایش جذاب روشها و متدهای روشنایی و معرفی جدیدترین پدیده ها، تکنولوژی ها و تجهیزات نورپردازی

جالب است بدانید که در سال 2015 در کشور امارات بیش از 136 میلیون دلار در زمینه روشنایی هزینه شده است و پیش بینی میشود که تا سال 2019 این عدد 19% افزایش یابد

• مبلمان: نمایش فوق العاده بهترین برند های سراسر دنیا در زمینه مبلمان

در سال 2015 در کشور امارات و عربستان سعودی بیش از 3.4 میلیارد دلار در زمینه مبلمان هزینه شده است.
 
در ایندکس دیزاین چه می‌گذرد 

• پارچه و منسوجات: نمایشی از بهترین محصولات مدرن و سنتی در حوزه حوله و پارچه و منسوجات

نوآوریها، طرح ها و رنگهایی برای سلایق مختلف و کارکردهای مختلف، این شاید خلاصه ای از آنچه باشد که در بخش پارچه و منسوجات نمایشگاه ایندکس عرضه می شود. پارچه های نانو با مقاومت بالا در برابر نور خورشید و شستشوی مداوم،  طرح های مدرن و کلاسیک  و رنگهایی در هارمونی مناسب با جدیدترین سبکها و الگوهای طراحی داخلی  

• آشپزخانه و سرویس بهداشتی: نمایشی از انواع کابینت و ویترین های آشپزخانه ، لوازم ،اتصالات و شیرآلات سرویس بهداشتی

بازاری با پتانسیل بالغ بر یک میلیارد دلار در کشورهای حوزه خلیج فارس موجب شده تا فناوریها و نوآوریهای عرضه شده در بخش آشپزخانه و سرویسهای بهداشتی، به یکی از پر طرفدارترین بخشهای نمایشگاه ایندکس مبدل شود

• سرویس خواب: یکی از حوزه های دکوراسیون که امروزه سرعت رشد قابل قبولی داشته و این رشد را مدیون تقاضای زیاد مردم برای جای خوابی راحت و آرامش بخش است.

• لوازم منزل: نمایشی از بهترین المان های دکوراتیو شیشه ای ، قاشق چنگال و لوازم آشپزخانه که در دکوراسیون هر خانه ای از اهمیت زیادی برخوردار است.

• بخش خاورمیانه: که مختص به ارتباط و عقد قرارداد بین شرکت های طراحی و دکوراسیون داخلی و شرکت های مشغول در زمینه کف سازی و دیوارسازی میباشد.

برنامه ریزان نمایشگاه ایندکس سعی کرده اند با هدف برقراری ارتباط نزدیک میان طراحان و تولید کنندگان برای عرضه برترین الگوهای مناسب منطقه خاورمیانه، بخشی را بدین موضوع اختصاص دهند.

مطابق گزارش دبیرخانه ایندکس، 21% شرکت کنندگان در سال 2016 سفارشات دریافتی خود را در این بخش بیش از 1 میلیون دلار گزارش کرده اند.
 
در ایندکس دیزاین چه می‌گذرد 

• محیط های کاری:

با توجه به برنامه کشورهای منطقه برای توسعه اقتصاد خدمت محور (Service based)  و به تبع آن رشد فضاهای اداری، بسیاری از کارآفرینان و طراحان علاقمندند تا از آخرین پیشرفتها و نوآریهای این حوزه آگاهی یافته و چه بسا سبکهای معماری خود را بر مبنای تازه های راه حلها و تجهیزات اداری عرضه شده در نمایشگاه برگزینند.

جالب است بدانیم، در سال 2016 بیش از 14400 شخص حرفه ای در تجارت از این قسمت بازدید کرده اند.

• علاوه بر موارد برشمرده شده ، بدون تردید یکی از برجسته ترین ویژگیهای نمایشگاه ایندکس را می توان برگزاری سلسله نشستها و پنلهای گفتگوی تخصصی و آموزشی مرتبط با طراحی داخلی و دکوراسیون دانست که  به موازات نمایشگاه و با حضور خبرگان و برجسته ترین طراحان و مدیران برندهای مطرح دنیا تحت عنوان Design Talks برگزار می شود.

خوشبختانه این رویداد بین المللی جذاب، برای اولین بار در ایران، بصورت کامل از سوی وب سایت کالالیست ( بعنوان راهنمای آنلاین کالای ساختمانی و دکوراسیون) تحت پوشش کامل خبری-تخصصی به زبان فارسی قرار گرفته و گزارش بخشهای مختلف آن در قالب گزارشهای تصویری، گزارشهای ویدیویی و خبر در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت

به گزارش روابط عمومی کالالیست،علاقه مندان می توانند با مراجعه به صفحات اجتماعی این وبسایت و پایش # کالالیست_ایندکس، لحظه به لحظه در جریان اتفاقات این رویداد قرار گیرند.
 
در ایندکس دیزاین چه می‌گذرد 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار