بازدید 5178

میانگین سنی کابینه دولت دوازهم پایین تر بیاید

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: میانگین سنی کابینه دولت دوازدهم کاهش یابد.
کد خبر: ۶۹۶۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 22 May 2017
شهروز برزگر کلشانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با توجه به اینکه دولت دوازدهم باید کابینه معرفی کند، اظهار داشت: قطعا کارنامه دولت آقای روحانی مثبت بوده که مردم به او رای مجدد دادند با این حال همان طور رئیس جمهور نیز عنوان کرد انتظار می رود کابینه دولت جدید قوی تر باشد.

نماینده مردم سلماس در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: رای مردم به آقای روحانی نشان می دهد که ملت انتظار مضاعفی از دولت دارد بنابراین روحانی برای اینکه بتواند وعده های خود را عملی کند باید میانگین سنی کابینه را پایین تر بیاورد که دولت توان بیشتری داشته باشد.

وی گفت: البته درست نیست من به عنوان نماینده در امور اجرایی و مسائل دولتی دخالت کنم و بگویم کدام وزارتخانه ها نیاز به تغییر و تحول دارد.

برزگر توصیه کرد: بهتر است اجازه دهیم دولت و تیمی که می خواهد ترکیب کابینه را مشخص کنند در فضایی آرام و در چارچوبی که در نظر دارند ترکیب را تعیین کنند، اگر دولت تحت فشار عقاید مختلف باشد نمی تواند به مطالبات مردم و مجلس پاسخ درستی بدهد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم با حضور در انتخابات پای نظام ایستاده اند بنابراین باید فضایی فراهم شود تا دولت بتواند بهترین خدمات را ارائه دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی