بازدید 2619

اعتراف سارق شرق تهران به ۱۰ فقره سرقت ‏

کد خبر: ۶۹۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 22 May 2017
 رييس كلانتري ۱۴۴ جواديه تهرانپارس، با اشاره به دستگيري سارق حرفه‌اي اماكن خصوصي گفت: متهم به ١٠ فقره ‏سرقت از منازل و چهار فقره سرقت از انباري‌ها اعتراف كرد. 

به گزارش اعتماد، سرهنگ محمد قربان منصوري، گفت: در پي دريافت خبري اعلام شد كه فردي به هويت « م‎» اقدام به سرقت از اماكن خصوصي در شرق تهران مي‌كند و اموال مسروقه را در مخفيگاه خود پنهان مي‌سازد؛ با حضور ‏مامورين در محل و بررسي‌هاي اوليه مشخص شد كه خبر صحت داشته و تعدادي از اموال مسروقه نيز در محل موجود ‏است. 

وي گفت: براي جلوگيري از فرار متهم و انتقال اموال مسروقه سريعا طي هماهنگي با مقام قضايي، دستگيري متهم و ‏كشف اموال مسروقه را در دستور كار خود قرار داديم‎. 

رييس كلانتري ۱۴۴ جواديه تهرانپارس افزود: عوامل كلانتري به محل اختفاي مظنون مراجعه، وليكن وي در مخفيگاه ‏خود نبود؛ ولي مامورين احتمال دادند كه ممكن است وي به زودي به مخفيگاه خود مراجعه كند. ‎

سرهنگ منصوري افزود: پس از مدت كوتاهي عوامل كلانتري متوجه مراجعه سارق به مخفيگاه شدند و مامورين موفق ‏شدند، او را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كنند. در بازرسي از محل، تعداد زيادي لوازم خانگي بسته‌بندي شده كه به بيش از ۲۰ نوع كالا مي‌رسيد كشف و ضبط شد‎

 ‎متهم كه در حال سرقت دستگير شده بود و چاره‌اي جز بيان حقيقت نداشت، گفت‎: تاكنون ١٠ فقره سرقت از منازل مسكوني ‏و چهار فقره از انباري‌ها و يك فقره سرقت موتوسيكلت مرتكب شده است. وي به همراه اموال كشف شده، تحويل پايگاه چهارم پليس آگاهي پايتخت شد‎.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر