بازدید 65990

تکمیلی: حمله فیزیکی با کروبی در نمایشگاه

جمعیت به پشت غرفه روزنامه های اعتماد، سرمایه و وطن امروز و همچنین طبقه فوقانی نمایشگاه کشیده شد که منجر به تخریب غرفه های پشت این روزنامه ها شد.
کد خبر: ۶۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۸ 23 October 2009
حضور کروبی در نمایشگاه مطبوعات امسال موجب بروز تنش در این نمایشگاه شد.

به گزارش خبرنگار تابناک، مهدی کروبی و همراهانش در حالی که برای بازدید از نمایشگاه مطبوعات امسال وارد نمایشگاه شده بودند با شعارهای سیاسی یک عده در نمایشگاه مطبوعات مواجه شدند و این امر موجب تشدید شعارها میان دو گروه شد.

بنابر این گزارش، جمعیت به پشت غرفه روزنامه های اعتماد، سرمایه و وطن امروز و همچنین طبقه فوقانی نمایشگاه کشیده شد که منجر به تخریب غرفه های پشت این روزنامه ها شد.

در این بین برخی غرفه ها مانند "برنا" که برای جلب مخاطب از وسایل صوتی و تصویری استفاده می کنند اقدام به پخش آهنگ تکنو با صدای بسیار بلند نمودند تا صدای حامیان کروبی در این میان محو شود.

در این حمله فیزیکی به کروبی، عمامه کروبی به زمین افتاد و پرتاب اشیا به کروبی منجر به مصدوم شدن وی شد و فردی نیز در اقدامی عجیب لنگه کفشی را به سمت کروبی پرتاب کرد.

در این میان محافظان کروبی که از سوی نهادهای امنیتی تعیین و انتخابت شده و وظیفه حفاظت از کروبی را برعهده دارند، تلاش های فروانی را برای حفظ جان و جلوگیری از هتک حرمت کروبی انجام دادند.

سپس در ادامه این حاشیه ها، کروبی به طبقه فوقانی نمایشگاه رفت و نمایشگاه را ترک نمود با این حال حامیان وی با ادامه حرکت خود به طبقه همکف آمده و پس از دادن شعارهایی پراکنده شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
یک زمانی روحانی و روحانیت در هر رتبه و درجه ای در حد قداست حرمت داشت . ولی امروز توسط عده ای خود بزرگ بین حریم روحانیت روز بروز از بین می رود!! وکسی جلو گیری نمی کند. اینجاست باید گفت( این تذهبون)
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار