بازدید 7474
فوتبال اروپا

قهرمانی شماره33 رئال مادریددرلالیگابازیدان ورونالدو

رئال مادرید با این قهرمانی برای سی و سومین بار عنوان قهرمانی لالیگا را به خود اختصاص دادند.در جدول لالیگا رئال مادرید با 93 امتیاز در صدر و بارسا با 90 امتیاز در مکان دوم جدول ایستادند.
کد خبر: ۶۹۶۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۹ 22 May 2017
رئال مادرید با غلبه بر مالاگا در آخرین دیدار توانست قهرمانی را بدون توجه به نتیجه اشب بارسا کسب کرده و برای سی و سومین بار جام لالیگا را به مادرید ببرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته سی و هشتم و دیدار پایانی لالیگا از ساعت 22 و 30 دقیقه رئال مادرید میهمان مالاگا بود. شاگردان زیدان برای کسب عنوان قهرمانی نیاز به یک امتیاز از این بازی داشتند. بارسلونا هم در خانه ایبار را با نتیجه چهار بر دو برد.

مالاگا که پیش از این موفق شده بود بر بارسا غلبه کند در این دیدار حریف آسانی نبود و بعد از گل زود‌هنگام رونالدو برای رئال که روی فرار و سرعت این بازیکن پرتغالی به ثمر رسید، تا انتهای نیمه اول شاگردان زیدان را آزار داد.

رئال مادرید بازی را فوق العاده آغاز کرد و در همان دقیقه 2 هوادارانش را خوشحال کرد. اشتباه هرناندز باعث شد توپ به ایسکو برسد و ایسکو خیلی سریع توپ را پشت مدافعان برای رونالدو فرستاد. مهاجم پرتغالی با یک فرار بسیار خوب، از سد کامنی دروازه بان حریف گذشت و با بغل پای راست  آرام دروازه را باز کرد.

نیمه دوم هم با میدان داری مالاگا آغاز شد اما رئال با تجربه بذون صرف انرزی زیاد، روی فرصت طلبی مهاجمان خود به گل رسید و توانست در نهایت بازی خارج از خانه و سخت مقابل مالاگا را با نتیجه 2 بر صفر به سود خود به پایان برساند. 

این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود شاگردان زیدان خاتمه یافت.برای رئال رونالدو 2، بنزما 55 گلزنی کردند. رئال مادرید با این قهرمانی برای سی و سومین بار عنوان قهرمانی لالیگا را به خود اختصاص دادند.در جدول لالیگا رئال مادرید با 93 امتیاز در صدر و بارسا با 90 امتیاز در مکان دوم جدول ایستادند.

ایسکو
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل