بازدید 5632

لیورپول با کلوپ به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد

لیورپول در چارچوب آخرین هفته لیگ برتر انگلستان، میدلزبرو را با نتیجه 3 به 0 شکست داد و پس از مدتها دوری از لیگ قهرمانان با سرمربی آلمانی اش سهمیه صعود بگیرد.
کد خبر: ۶۹۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹ 21 May 2017
کلوپ موفق شد در دومین فصل حضورش قرمزها را به لیگ قهرمانان اروپا برساند.

به گزارش تابناک ورزشی، لیورپول  امشب و در آخرین شب فصل جاری لیگ برتر جزیره، موفق شد در چارچوب آخرین هفته لیگ برتر انگلستان، میدلزبرو را با نتیجه 3 به 0 شکست دهد و پس از مدتها دوری از لیگ قهرمانان با سرمربی آلمانی اش سهمیه صعود بگیرد.

لیورپول با کلوپ به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد

در دقیقه 6 مسابقه کوتینیو به زحمت توپ را به سمت چپ و میلنر رسانده و مدافع چپ قرمزها توپ را سانتر می کند. توپ او از همه گذشته و به کلاین داخل محوطه جریمه می رسد و ضربه مدافع انگلیسی با اختلاف کمی به بیرون می رود.

تا دقیقه 30 بازی آرام دنبال شده است. قرمزها چندین شوت و سانتر روی دروازه داشته که البته خطری روی دروازه نداشته است. میدلزبرو نیز یک یا دو ضد حمله داشته که البته خطر جدی روی دروازه لیورپول ایجاد نکرده اند.

تا دقیقه 45 بازی همچنان آرام دنبال می شد. لیورپول سعی داشت دروازه حریف را باز کند ولی میدلزبرو با تمام قدرت دفاع می کرد.

در دقیقه 57 مهاجم میدلزبرو با مینیوله تک به تک شده ولی ضربه اش با برخورد به بازیکنان لیورپول راهی کرنر می شود.

در دقیقه 58 توپ از سمت راست روی ضد حمله به پشت محوطه جریمه برای کوتینیو ارسال شده و ضربه هافبک برزیلی را گوژان راهی کرنر می کند.

در دقیقه 64 کوتینیو در ضد حمله توپ را به سمت راست برای فیرمینو می فرستد و مهاجم برزیلی به جای شوت زنی ترجیح می دهد پاس رو به بیرون دهد که توپش را مدافعان میدلزبرو دور می کنند.

در دقیقه 67 فیرمینو با یک و دو وارد محوطه جریمه از سمت چپ شده و پاس برای وینالدوم می اندازد که ضربه هافبک هلندی با اختلاف به بیرون می رود.

در دقیقه 76 در شلوغی محوطه جریمه و روی دفع اشتباه مدافعان میدلزبرو توپ به فیرمینو رسیده ولی گوژان ضربه او را به اوت می فرستد.

شرح گل ها
در دقیقه 45+1 کلاین یک پاس پشت محوطه جریمه به فیرمینو داده و وی به صورت تک ضرب وینالدوم را صاحب توپ می کند و هافبک هلندی در محوطه جریمه با یک ضربه محکم در زاویه بسته سمت راست دروازه، گل اول لیورپول را به ثمر می رساند.

در اوایل نیمه دوم پشت محوطه جریمه روی استوریج خطا می شود. کوتینیو پشت توپ ایستاده و با یک ضربه زیبا توپ را در دقیقه 51 به گوشه دروازه گوژان می فرستد.

در دقیقه 56 لیورپول یک ضد حمله را شروع کرده که توسط مدافعان حریف قطع می شود اما توپ به استوریج رسیده و با یک پاس توپ در شرایط تک به تک به لالانا می رسد تا هافبک انگلیسی گل سوم تیمش را به ثمر برساند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار