بازدید 5141

اتلتیکو برد و با «ویسنته کالدرون» خداحافظی کرد

اتلتیکو مادرید در آخرین بازی خانگی تاریخش در ورزشگاه خاطره‌انگیز ویسنته کالدرون 3 بریک اتلتیک بیلبائو را شکست داد.تورس در دقایق 8 و 11 و کوره‌آ در دقیقه 89 برای اتلتیکو و ویلیامس در دقیقه 71 برای بیلبائو گل زدند.
کد خبر: ۶۹۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶ 21 May 2017
در شب شکست والنسیا در دربی شهر، اتلتیکومادرید با پیروزی از ورزشگاه تاریخی‌اش خداحافظی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، شب سوم هفته سی و هشتم لیگ دسته اول اسپانیا با برتری ویارئال در دربی شهر والنسیا و پیروزی اتلتیکومادرید ادامه یافت.

در مهمترین بازی، اتلتیکو مادرید در آخرین بازی خانگی تاریخش در ورزشگاه خاطره‌انگیز ویسنته کالدرون 3 بریک اتلتیک بیلبائو را شکست داد.تورس در دقایق 8 و 11 و کوره‌آ در دقیقه 89 برای اتلتیکو و ویلیامس در دقیقه 71 برای بیلبائو گل زدند.

 اتلتیکوی 78 امتیازی در رده سوم و بیلبائوی 63 امتیازی در رده هفتم فصل را به پایان بردند. در سایر بازی‌ها، ویارئال در دربی والنسیا 3 بریک والنسیا را شکست داد.سولدادو در دقیقه یک، تریگورس در دقیقه 58 و سانسونه در دقیقه 89 برای ویارئال و نانی در دقیقه 34 برای والنسیا گل زدند.

 والنسیای 46 امتیازی در رده دوازدهم ایستاد و ویارئال با 67 امتیاز در رده پنجم جواز حضور در فصل آینده لیگ اروپا را به دست آورد. سلتاویگو هم در زمین خودش مقابل رئال سوسیه‌ داد به تساوی 2 بر 2 دست یافت.سوسیه‌داد 66 امتیازی در مکان ششم ایستاد و به لیگ اروپا رسید.

اتلتیکو برد و با «ویسنته کالدرون» خداحافظی کرد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها