بازدید 52018
بسته خبری «تابناک»؛

اعتراض سه صفحه ای رئیسی به آیت الله جنتی/ سقوط پایتخت‌های اصولگرایان/ کنایه علی کریمی به مدیران ایرانی/ واکنش رضا کیانیان به عذرخواهی وزیر فرهنگ!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«رای بالای پاکبان شهرداری رشت در انتخابات شورای شهر»،«امیر قطر با دمپایی در حضور ترامپ»،«صندلی مینو خالقی ، به یک اصولگرا رسید!»،«واکنش جالب چمران به درگیری فیزیکی دو عضو ورزشکار شورا» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۹۶۲۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱ 21 May 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

معروفترین حامی روحانی با او دیدار می کند

در چند روز گذشته تصویری از یک مرد میانسال در همایش حامی روحانی در اردبیل پخش شد که بازتاب زیادی در فضای انتخاباتی داشت.این فرد که میرزا آقا نام دارد در حضور روحانی، با پوستری بر دست نگاهی توام با بیم و امید به روحانی که در حال سخنرانی بود دارد و یک بخش مهمی از جامعه را نمایندگی می کند. حالا استاندار اردبیل با میرزا آقا دیدار کرده و خبر از دیدار قریب الوقوع او با حسن روحانی داده است.

 اعتراض سه صفحه ای  رئیسی به آیت الله جنتی/ سقوط پایتخت‌های اصولگرایان/ کنایه علی کریمی به مدیران ایرانی/ واکنش رضا کیانیان به عذرخواهی وزیر فرهنگ!

کرباسچی: خبرهای خوبی در راه است

کرباسچی با بیان اینکه "محسن هاشمی از گزینه‌های شهرداری تهران است، گفت: محسن هاشمی اگر تمایلی داشته باشد، باتوجه به سابقه و فعالیتی که داشته چه در مترو چه در حوزه شهری، از گزینه‌های شهرداری تهران است.وی افزود: البته شخصیت‌های مختلفی برای شهرداری تهران وجود دارد. من فکر می‌کنم این شورا دیگر خود باید پس از مشورت‌ها و بررسی‌ها تصمیم خود را بگیرد. ان‌شاءالله اتفاقات خوبی در راه است.

 

نقشه‌های تلگرامی اصلاح‌طلبان برای رئیس فعلی شورای شهر

امروز در برخی کانال‌های فضای مجازی این موضوع مطرح شده است که اصلاح‌طلبان تصمیم دارند در صورت رای آوردن 21 عضو شورای پنجم، یکی از اعضای خود را به صورت داوطلبانه از لیست خارج کنند تا چمران به عنوان نفر بیست و یکم وارد شورا شود و در طول شورای پنجم با حضور وی به عنوان اقلیت اصولگرای شورا، در خصوص حمایت‌های او از شهرداری قالیباف، به وی فشار وارد کنند.مهدی چمران در این خصوص گفت: روی حدسیات و گمانه‌زنی‌ها نمی‌توان سخن گفت. اما من در خصوص بیان حرف حق، اگر هزار نفر هم در برابر من باشند، حرف حق را می‌زنم. چه تک باشم و چه با هزار نفر، واقعیت و حرف حق را کتمان نخواهم کرد. بی شک مرا شناخته‌اند. برایم حیات ارزشی ندارد که حقی را ناحق کنم و یا ناحقی را حق کنم.وی تصریح کرد: اصلاً به این حدس و گمان‌ها فکر نمی‌کنم اما در صورت انتخاب به عنوان یکی از بیست و یک نفر عضو شورای پنجم و تنها عضو اصول‌گرای این دوره، بدون شک بررسی‌های لازم را انجام می‌‌دهم و تصمیم لازم را می‌گیرم.

 

رای بالای پاکبان شهرداری رشت در انتخابات شورای شهر

یک کارگر شهرداری رشت توانست رتبه پنجم این دوره از انتخابات شوراهای شهر رشت را در ۱۴۵ صندوق رای که شمارش شده به دست آورد.محمد حسن علیپور تحصیل کرده رشته روابط عمومی در مقطع کارشناسی است که از چند سال پیش تا کنون با عنوان پاکبان شهرداری رشت مشغول کار است.

 

کنایه علی کریمی به مدیران ایرانی

علی کریمی، اسطوره‌ی پرسپولیس که این روزها فضای مجازی را به عرصه‌ی انتقادگری و پرسش از مسئولان فوتبال ایران بدل کرده، بار دیگر مسئولان پرسپولیس را مورد کلام طنزآمیز خود قرار داد.وی با اشاره به خداحافظی فلیپ لام از فوتبال و قدردانی مسئولان بایرن مونیخ از وی نوشت: کاش یه روز از این مدیرای خوب که راه قدردانی از بازیکنش بلده رو در ایران ببینیم. میدونم خنده‌دار بود.فلیپ لام پس از 15 سال بازی در بایرن مونیخ روز گذشته آخرین بازی خود را در آلیانز آره‌نا انجام داد و مورد تقدیر مدیران باشگاه قرار گرفت.

 

امیر قطر با دمپایی در حضور ترامپ

تمیم بن حمدآل ثانی امیرقطر در حاشیه سفر دونالد ترامپ به کشور عربستان سعودی به دیدار وی در محل اقامتش در ریاض رفت.تمیم بن حمدآل ثانی امیرقطر در این دیدار لباس عربی بر تن داشت و از دمپایی سفید روباز بجای کفش و یا صندل پوشیده استفاده کرده بود که امری خلاف شئون دیپلماتیک است.

 اعتراض سه صفحه ای  رئیسی به آیت الله جنتی/ سقوط پایتخت‌های اصولگرایان/ کنایه علی کریمی به مدیران ایرانی/ واکنش رضا کیانیان به عذرخواهی وزیر فرهنگ!

مهدی هاشمی به مرخصی آمد؟

محمود علیزاده طباطبایی درخصوص برخی اخبار منتشر شده مبنی بر اینکه مهدی هاشمی امروز به مرخصی آمده است، گفت: چنین خبری به هیچ عنوان صحت ندارد و دروغ محض است. وی افزود: امروز دادگاه شکایت مهدی هاشمی از نشریه رمز عبور برگزار شد که به دلیل عدم حضور متهم پرونده دادگاه به زمان دیگری موکول شد. وی افزود: متاسفانه امروز مدیرعامل نشریه رمز عبور در دادگاه حاضر نشد و ظاهرا علت عدم حضور ایشان این بوده که حکم به ایشان ابلاغ نشده است. علیزاده طباطبایی خاطرنشان کرد: قاعدتا هر زمان که جلسه بعدی مشخص شود دادگاه به زندان ابلاغ می‌کند و مهدی هاشمی هم در دادگاه حاضر می‌شود. این در حالی است که برخی رسانه‌ها از مرخصی مهدی هاشمی خبر داده بودند.

 

واکنش پناهیان به انتخاب روحانی

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه امروز در صفحه توئیتر خود مطالبی را پیرامون انتخابات ریاست جمهوری و مطالبات مردمی منتشر نمود.وی در این باره نوشته است:آنان که سال‌ها بر طبل غیر معتبر بودن انتخابات می‌کوبیدند، به صحنه آمدند و به خطای خود مبنی بر عدم وجود مردم سالاری بیش از پیش اعتراف کردند.این انتخابات باشکوه، در آستانۀ چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، دشمنان قسم خوردۀ خود را وادار به خضوع در برابر نظام مردم‌سالار ما نمود.بی‌تردید بخشی از عموم مردم که به آقای رئیسی رای ندادند، تحت‌تأثیر پروژه رقیب‌هراسی بودند و ما نتوانستیم به رفع تهمت‌ها در حد وسیع اقدام کنیم.آرائی که به نفع این دولت به صندوق‌ها ریخته شده، نباید به معنای عدم وجود مطالبه برای رفع فساد تلقی شود.هر کس در هر کجا هست باید با همکاری با دولت و یا به صورت مستقل برای رفع محرومیت و آبادی ایران عزیز تلاش کند.کار نیروهای دلسوز در روشنگری تمام نشده است و وارد مرحلۀ تازه‌ای از مبارزه با غرب‌گرایی که ریشۀ تمام مشکلات جامعۀ ماست شده‌ایم.اگر کسی کارش را با تخریب ناروا به پیش برده باشد، به نتیجه‌ای که می‌خواهد نمی‌رسد و صد البته بسیار عقب‌تر از آنچه تصور می‌کند خواهد افتاد."

 

توزیع گسترده کپی غیر مجاز فیلم گشت ارشاد 2

کارگردان فیلم «گشت ۲» با ابراز تأسف از اینکه نسخه‌ای از فیلم‌اش در بازار قاچاق توزیع شده است، گفت: معتقدم پشت این قضیه یک برنامه‌ریزی و توطئه وجود دارد و متأسفم که تمام پیگیری‌هایم از قوه قضاییه و دیگر ارگان‌های مربوط راه به جایی نبرد. البته ظاهر قضیه این است که عده‌ای قاچاقچی فیلم «گشت ۲» را قاچاق کردند اما حدس و گمان من این است که اگر نقاب از چهره آن‌ها برداشته شود صورت‌های آشنایی را می‌بینیم. چون معتقدم پشت این قضیه یک برنامه‌ریزی کاملا هماهنگ شده و با زمینه‌چینی قبلی وجود دارد؛ چرا که نسخه قاچاق شده همان کپی فیلم است که به اداره بازرگانی صداوسیما جهت بازبینی فیلم برای گرفتن تیزر داده شده بود. ایران این خبر را منتشر کرد.

 

صندلی مینو خالقی ، به یک اصولگرا رسید!

نتایج نهایی انتخابات میان دوره ای مجلس دهم در حوزه انتخابیه اصفهان مشخص شد و حسن کامران دستجردی با ۲۴۲۸۸۹ رای به خانه ملت راه یافت.

 

درگیری در فرمانداری اهواز

دبير هیات بازرسی انتخابات شوراهای استان خوزستان که برای پیگیری برخی ادعاها درباره بروز تخلفات در شمارش آرای شورای اهواز به فرمانداری اهواز رفته بود، بر اثر درگیری میان او و عوامل اجرایی بازداشت شد. برخی خبرها از احتمال اعزام هیاتی از تهران برای بررسی ادعاها درباره تخلفات در شمارش آرای شورای اهواز حکایت دارد.

 

واکنش رضا کیانیان به عذرخواهی وزیر فرهنگ !

رضا کیانیان نوشت: آقاي صالحى اميرى !

بعد از سلام ، ظهر سر صحنه سريال شهرزاد بودم كه پس از اعلام نهايي نتايج انتخابات با شوق فراوان نامه تبريك اين پيروزى بزرگ و گلايه از شما را روى صفحه اينستا گرامم گذاشتم ودرست پس از چهار ساعت شما با عذر خواهي به موقع و صاف و ساده خود من و گروه سريال شهرزاد را شگفت زده كرديد! قاعدتا نبايد شگفت زده مي شديم ! دليلش اما ساده است! چون عادت به عذر خواهي مسولين نداريم !!. آن هم در اين مدت كوتاه! آقاى وزير تشكر من و تمام شهرزادي ها را بپذيريد. و اميدوارم همه مسولين از شما بياموزند. عذر خواهي از آدمى كم نمى كند! بلكه مى افرايد. درخواست من يك نمونه از پرسشگرى مردمى بود كه به شما راى دادند و پاسخ شما يك نمونه از پاسخ گويىِ دولتى ست كه خود را مديون راى مردم مي داند! دنیای اقتصاد این خبر را منتشر کرد.

 

روحانی رفع حصر را به عنوان مطالبه جدی مردم پیگیری کند

غلامرضا حیدری، نماینده مردم تهران در مجلس گفت: درصد بالای آرایی که به روحانی داده شد باعث می‌شود که او مطالبات مردم را به طور جدی‌تری پیگیری کند یکی از این مطالبات بحث رفع حصر و ممنوع التصویری رییس دولت اصلاحات است. ایشان در سفرهای انتخاباتی خود اذعان داشتند که با ۵۱ درصد نمی‌شود پیگیر این مطالبات بود و احتیاج به میزان آرای بیشتری است. اکنون که این میزان بیشتر رأی حاصل شده باید پیگیر این موضوع باشند. ایلنا این خبر را منتشر کرد.

 

ایرانِ درزمان احمدی‌نژاد برای گردشگران ترسناک بود!

چهار سال است که ما غربی‌ها فکر می‌کنیم ایران کشور بازتر و آزادتری شده است. احساس‌مان این بود که دوره احمدی‌نژاد، ترسناک بوده و حالا این دولت می‌خواهد آن ذهنیت را پاک کند. این اظهار نظر شخصی دو گردشگر جوان فرانسوی درباره فضای ایران است که همزمان با روزهای پر شور انتخابات ریاست جمهوری، به ایران سفری داشتند و اصفهان، کاشان، شیراز و تهران را دیدند. ایسنا این خبر را منتشر کرد.

 

سقوط پایتخت‌های اصولگرایان

اصولگرایان ، شهرهای مشهد ، قم و اصفهان را سه پایتخت خود می‌خواندند اما نتایج انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نشان می‌دهد پایتخت‌های اصولگرایان در حال سقوط است .پس از آنکه مردم در اصفهان و مشهد رای قاطع به روحانی دادند حالا نتایج انتخابات شوراهای شهر نشان می ‌دهد در این شهرها اصلاح‌طلبان به پیروزی قاطع دست یافته‌اند و تمامی اعضای لیست امید موفق شده‌اند به شوراهای این دو کلان شهر دوم و سوم ایران بروند ، حال باید به انتظار نتایج انتخابات شورای شهر قم نشست تا مشخص شود که آیا تمامی پایتخت‌های اصولگرایان سقوط کرده است یا خیر؟ اما آنچه که تا به الان مشخص شده است این است که مدیریت کلان شهرهای ایران همچون تهران ، مشهد ، اصفهان و کرج به دست اصلاح طلبان افتاده است. سحر این خبر را منتشر کرد.

 

رکورد حضور تهرانی‌ها در شورای شهر زده شد

عیسی فرهادی، فرماندار تهران در نشست خبری خود گفت: ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از واجدین شرایط در تهران روز جمعه پای صندوق های رای آمدند که این آمار به جز مناطق ۱ و ۲۰ است. آرای ریاست جمهوری ری و تجریش در آمار مشارکت تهران لحاظ نخواهد شد. در سال ۹۲ مشارکت مردم تهران ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بود که در این دوره ۹۰۰ هزار نفر به تعداد رای دهندگان اضافه شد که در مجموع در تاریخ مشارکت مردم تهران آمار بی نظیری ثبت شد. ایرنا این خبر را منتشر کرد.

 

خبر محیرالعقول درباره تتلو و مشهد

روزنامه تماشاگران امروز نوشت: مدیر شبکه نصر تی‌وی می‌گوید اصولگرایان قصد بهره‌برداری سیاسی - انتخاباتی از تتلو را نداشتند و این خواننده زیرزمینی هر کاری که بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی بخواند، مورد حمایت قرار می‌گیرد.

 

گزینه های احتمالی برای شهرداری تهران

براساس اخبار رسیده رایزنی ها برای انتخاب شهردار تهران اغاز شده است. به گزارش سلام؛شنیده ها حکایت از ان دارد که علی عبدالعلی زاده ؛عباس اخوندی؛پیروز حناچی و محسن مهرعلیزاده از گزینه های جدی برای شهرداری تهران هستند. با توجه به اینکه محسن هاشمی با تعهدی که شورای عالی اصلاح طلبان از نامزدها گرفته تا از اعضای شورای شهر هیچکدام شهردار نشوند او جدی ترین گزینه برای ریاست شورای شهر تهران است و از سوی دیگر گفته می شود عبدالعلی زاده جدی ترین گزینه برای شهرداری تهران است.

 

محسن هاشمی رکورد محمدرضا عارف را شکست

محسن هاشمی با کسب ۱۷۴۶۵۶۸ رای به عنوان نخستین منتخب مردم تهران راهی شورای شهر شد. به این ترتیب او رکورد ۱۶۰۸۹۲۶ رای محمدرضا عارف در مجلس تهران را شکست.

 

واکنش جالب چمران به درگیری فیزیکی دو عضو ورزشکار شورا

مهدی چمران در جمع خبرنگاران در مورد درگیری دو نفر از اعضای شورای شهر تهران گفت: اصولا گاهی بین اعضای شورا درگیری پیش می‌آید، البته به آن صورت نبود و کُری خواندن ورزشکاران برای همدیگر همیشه بوده است. او همچنین در مورد نامه دیروز خود به وزارت کشور گفت: ما شکایت نکردیم، فقط به نظر ما نظارت کافی در هنگام شمارش آرا وجود نداشته است وسوال این است، آیا نمایندگان مجلس سیستم الکترونیکی را بررسی کرده‌اند؟ او ادامه داد: ما درخواست بازخوانی شمارش آرا را نکردیم. با این حال از کی تا به حال بازخوانی آرا تشویش اذهان عمومی شده است؟

 

نظرسازی یک نهاد خاص برای رئیسی

پرویز امینی در کانال تلگرامی اش نوشت: چند روز قبل از انتخابات، مطلب کوتاهی نوشتم درباره نظرسنجی‌ها و اعتبار آنها در روزهای پایانی که با واکنش دو نفر از کسانی که به طور شناخته شده کار نظرسنجی می‌کنند، مواجه شد. مهندس عباس عبدی که از طرف یکی از دوستان به من پیغام اعتراضی دادند و آقای دکتر محسنی افکار سنجی دانشگاه تهران که باز از طرف یکی دیگر از دوستان، اعتراض ایشان را منتقل شد. درباره نظرسنجی همچنانی که در تجربه بحث‌های بنده روشن است، آنها را ابزار مؤثری در فهم تحولات و تغییرات سیاسی و اجتماعی می‌دانم و اینقدر تجربه کار بر روی نظرسنجی‌های گوناگون را دارم که می‌توانم اعتبار و عدم اعتبار آنها را نیز تشخیص دهم (مثلا نظرسنجی‌های یک نهاد خاص را در همه انتخابات‌ها بی‌اعتبار می‌دانستم که در این انتخابات نیز از اول نسبت به سایر نظرسنجی‌ها، جناب رئیسی را در وضعیت بهتر و در روزهای آخر پیروز انتخابات می‌دانست).

 

حمله شدید احمدی‌نژادی‌ها به پناهیان

سایت دولت بهار در مطلبی تحت عنوان « آقای پناهیان! از «گندم ری» که هیچ، از «جو ری» هم نخوردید!» نوشت: جماعتی از جمله شیخ علیرضا پناهیان که از سونامی جلیلی سخن می گفت بلافاصله بعد از باخت و دو سه روز سرخوردگی ، به زبان آمد و ادعا کرد که احمدی نژادِ منحرف مقصر است که از ما حمایت نکرده و هرگز کسی آن ها را مواخذه نکرد که چه توقع بیجایی! وقتی اصل جنس را کنار زدید چرا باید از فیک و بدلی آن حمایت کند و اصلا جلیلی و رئیسی چه ربطی به تفکر احمدی نژاد دارد! متکبران عبرت نگرفتند و این بار آن بخش از شعارهای احمدی نژاد که مربوط به محرومین بود را از آنِ خود کردند و بقایی و احمدی نژاد را کنار زدند به گمان اینکه انتخاب می شوند . غافل از اینکه خدا هرکسی را شایسته اداره مومنان نخواهد کرد . سنت های الهی را نادیده گرفتند و رئیسی را پروبال دادند و باز نتیجه آن را دیدند. ناسپاس هایی که به طمع "گندم ری" احمدی نژاد را رها کردند اگر به"جوی ری" هم برسند چند صباحی بیشتر دوام نخواهند آورد و سرانجامی بهتر از یاران بی وفای مختار پیدا نخواهند کرد. از این جماعت بعید ندانید که این بار هم شیخ علیرضا پناهیانِ دیگری را بفرستند تا همچون سال ۹۲ بگویند احمدی نژاد مقصر است که از جلیلی و رئیسی حمایت نکرد اما تردید نکنید که این حرف قدیمی و نخ نما شده و گوینده بیش از پیش خود را مضحکه خواهد کرد.

 

اعتراض چمران به نظارت بر انتخابات شوراها

مهدی چمران، درباره نحوه نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، اظهار داشت: بنده روز گذشته نامه‌ای به وزیر کشور نوشتم مبنی بر نظارت بیشتر بر انتخابات شوراها ولی هیچگونه تاثیری نداشته است. وی افزود: در حال حاضر دستگاه نظارتی مجلس هیچگونه نظارتی بر انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ندارد و مشخص نیست که در سیستم چه می‌گذرد. چمران با اشاره به اینکه کسی صورت جلسات را کنترل نمی‌کند، گفت: مجلس در حال حاضر چگونه بر انتخابات شورا نظارت می‌کند؟ رئیس شورای اسلامی شهر تهران، افزود: قطعا دنبال خواهیم کرد تا ارقامی که از صندوق‌ها وارد سیستم شده است مجددا بررسی شود. وی با تاکید بر اینکه باید امانتداری را به خوبی حفظ کنیم، گفت: نظارت بر انتخابات شوراها ایجاد نگرانی شدیدی می‌کند و با مسئولین نیز که تماس می‌گیریم پاسخگو نیستند.

 

هشدار جدی به هواداران آبی‌پوش

دیدار تیم های استقلال و العین امارات فردا از ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.در بازی‌های گذشته لیگ قهرمانان آسیا برای هر بازی یک ناظر امنیتی از سوی AFC برای زیر نظر گرفتن شرایط مسابقه در مسابقات اعزام می‌شوند اما با توجه به حساسیت مسابقه استقلال و العین فردا قرار است 2 ناظر امنیتی در ورزشگاه ازادی اتفاقات بازی را رصد کنند.همین موضوع می‌تواند یک هشدار برای هواداران استقلال باشد زیرا بدون شک با توجه به اتفاقات رخ داده در مسابقات گذشته و تذکرات جدی AFC در صورتی که هر کدام از این ناظران امنیتی کوچکرین تخلفی را مشاهده کنند قطعا موارد را گزارش خواهند کرد.

 

از حضور در خیابان‌ها برای جشن خودداری کنید

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از همگان انتظار می‌رود بمنظور حفظ آرامش و سهولت تردد مردم و جلوگیری از مزاحمت‌ها و سوء استفاده‌های احتمالی، از امروز از حضور در خیابان‌ها و معابر برای برپایی جشن خودداری نموده و چنانچه ستاد منتخبین ملت در ریاست جمهوری و شوراها متقاضی برگزاری مراسم باشند با مراجعه به فرمانداری شهرستان محل خود برای هماهنگی و دریافت مجوز در زمان و مکان مشخص اقدام کنند.

 
اعتراض سه صفحه ای  رئیسی به آیت الله جنتی

حجت‌الاسلام رئیسی طی نامه‌ای به آیتالله جنتی ضمن ابراز اعتماد و اطمینان به شورای نگهبان، خواستار رسیدگی به برخی تخلفات قبل و حین برگزاری انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه شد.وی به همراه این نامه ۳ صفحه‌ای، صدها صفحه مستند را در چندین مجلد برای شورای نگهبان ارسال کرده است.حجت الاسلام رئیسی ضمن تاکید بر حق الناس بودن آرای مردم، خواستار رسیدگی دقیق هیات نظارت بر انتخابات به این تخلفات، تا حصول نتیجه قطعی شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۷
انتشار یافته: ۱۰
من اصلا فکر نمی کردم احمدی نژاد انقدر محبوب باشه . باید باور کنیم رای احمدی نژاد چند برابر روحانی و رییسی بود.
جناب شيخ قرار بود كه اخلاق را رعايت كنيم و جر زني نكنيم برو تتلو را بفرست بياد
این جمله پناهیان خیلی عجیبه یعنی فرار به جلووو,کسی که با تخریب کارش را شروع کند به نتیجه نمی رسد چه کسانی در این چند ماه به خصوص روزهای آخر شب وروز در شهر وروستا ورسانه هاشون مشغول تخریب اعتدالیون و اصلاحات بودند ؟؟
اقای رئیسی مثل اینکه بد جوری تشنه قدرت هستید ؟؟؟؟
اين احمدي نژاد و احمدي نژاديها مثل اينكه هنوز باور ندارند دهه شون تموم شده!!!! بابا دست برداريد از سر اين مردم مظلوم
آقای رئیسی و ستادهای ایشان از روز قبل از رای گیری با بهانه جویی های سطحی شروع به جمع آوری پرونده تخلفات نمودند ! از آقای رئیسی تقاشا داریم فقط لیست سه صفحه ای تخلفات را برای مردم هم اعلام نمایند تا ملت هم بیشتر با ایشان آشنا گردند ! آقای رئیسی انتخابات تمام شده است شما یک توبه و یک عذر خواهی به درگاه خداوند منان و پیشگاه ملت دیندار و مومن ایران بابت بازی با اعتقادات ملت و به صحنه آوردن فردی که هیچ سنخیتی با وضعیت شما نداشت بدهکارید با سیاسی کاری و شلوغ بازی وظیفه اصلی شما فراموش نمی شود .
آقای پناهیان حامی سر سخت احمدی نژاد معجزه هزاره سوم،اون موقع چرا خودت هم کاسه اینا شده بودی
جناب آقای پناهیان عزیز نیازی نیست برای رفع اتهام تلاش کنند، ایشان در باره جرم محرز همنشینی با خواننده زیرزمینی و منحرف توضیح دهند. در باره حمایت احمدی نژاد هم مطمئناً شانس آوردند که حمایت نکرد!
این حضور حماسی ملت ایران در انتخابات ضامن سالها اقتدار و ثبات کشور عزیز مان است . از تمام هم میهنان دلسوز و متعهد تقاضا دارم ،با ادعا های آنچنانی و پرونده سازی برای نظام ، اذهان عمومی چه داخل و چه خارج مرز ها را آلودهء تردید وبد بینی نکنند .
از بین آقایان علی عبدالعلی زاده ؛عباس اخوندی؛پیروز حناچی و محسن مهرعلیزاده
بدترین گزینه آقای آخوندی است ، کسی که میتواند توسعه شهر تهران را بمدت 4 سال قفل کند، کاری که با کشور انجام داد.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی