بازدید 5703
واکنش

حمله شدید داورزنی به یک رییس فدراسیون بی تدبیر

بی تدبیری و سوءمدیریت فدراسیون شطرنج در پذیرش میزبانی و تعیین حامیان مالی مناسب برای تامین منابع بدهی 450 هزار دلاری به فدراسیون جهانی شطرنج، هزینه زیادی را برای ورزش کشور ایجاد کرده است.
کد خبر: ۶۹۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 21 May 2017
محمدرضا داورزنی با انتقاد شدید از پلهوان‌زاده رئیس فدراسیون شطرنج گفت:بی‌تجربگی، بی تدبیری و سوءمدیریت فدراسیون شطرنج هزینه زیادی برای ورزش کشورمان ایجاد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت وزارت ورزش، محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره بدهی‌های سنگین فدراسیون شطرنج بابت برگزاری مسابقات جهانی شطرنج زنان در تهران به فدراسیون جهانی این رشته و کمک های وزارت ورزش و جوانان گفت: فدراسیون‌ها با وزارت ورزش‌ و جوانان تفاهم نامه مالی دارد و روسای فدراسیون‌ها ملزم به اجرای آن هستند. فدراسیون‌ها نباید خارج از آن تعهدی برای دولت ایجاد کنند؛ اما متاسفانه بی‌تجربگی، بی تدبیری و سوءمدیریت فدراسیون شطرنج در پذیرش میزبانی و تعیین حامیان مالی مناسب برای تامین منابع بدهی 450 هزار دلاری به فدراسیون جهانی شطرنج، هزینه زیادی را برای ورزش کشور ایجاد کرده است.

معاون قهرمانی با اشاره به پرداخت باقی مانده بدهی فدراسیون شطرنج در روزهای گذشته اضافه کرد: این فدراسیون در سال 1396 تاکنون نزدیک به 250 درصد منابع مالی خود را برای جبران هزینه‌های آن مسابقات از وزارتخانه دریافت کرده و هنوز هم حدود 200 هزار دلار دیگر بدهی دارند که بیانگر بی‌برنامگی و عدم پیش‌بینی منابع مورد نیاز مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان توسط مدیریت فدراسیون شطرنج است.

داورزنی حفط اعتبار و حیثیت ورزش کشور را دلیل ورود وزارتخانه برای تامین منابع مالی فدراسیون شطرنج اعلام کرد و گفت: رئیس فدراسیون بزودی در این مورد بایستی پاسخگوی مراجع نظارتی باشد چرا که در حوزه تعهدات بین‌المللی تمامی مسئولیت‌ها با شخص رئیس فدراسیون است و آثار تصمیمات اشتباه وی بر جایگاه و اعتبار ورزش کشور دیده می‌شود.

وی اضافه کرد: نظارت و رصد حوزه‌ها و فدراسیون‌ها بر عهده این معاونت است و درصورت تخطی از مفاد تفاهم نامه ها ، اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس