بازدید 5100
خبر

دو دلال و مفسد مالی فوتبال دستگیر شدند

کمیته اخلاق در اطلاعیه‌ای اعلام کرد دو فرد از عناصر دلال و عوامل ایجاد فساد مالی در فوتبال با هماهنگی کمیته اخلاق و نیروی انتظامی و دادسرای ویژه ورزش دستگیر شده‌اند و هم اکنون تحقیقات از این افراد ادامه دارد.
کد خبر: ۶۹۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰ 21 May 2017
کمیته اخلاق اطلاعیه ای را در خصوص عوامل ایجاد فساد مالی در فوتبال صادر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق در اطلاعیه‌ای اعلام کرد 2 فرد از عناصر دلال و عوامل ایجاد فساد مالی در فوتبال با هماهنگی کمیته اخلاق و نیروی انتظامی و دادسرای ویژه ورزش دستگیر شده‌اند و هم اکنون تحقیقات از این افراد ادامه دارد.

در ادامه اطلاعیه کمیته اخلاق آمده است: امیدواریم بتوانیم با اعترافات این اشخاص ومدارکی که در اختیار داریم سایر اشخاصی که عامل فساد در فوتبال کشور هستند، نیز مشخص و اقدامات بعدی در این خصوص گرفته شود.
 
بر اساس اطلاعات به دست آمده اعترافات این افراد ابعاد جدیدی در رابطه با فساد در فوتبال را افشا می‌کند.  2 فرد بازداشت شده در کار نقل‌وانتقال غیر قانونی بازیکن به خصوص در رده‌های پایه فعال بوده‌اند و بیشتر در شهر تهران فعالیت داشته‌اند.  
 
بعد از ورود کمیته اخلاق به این پرونده، چندین ماه است که این تحقیقات ادامه دارد. قاضی تورک به عنوان رئیس کمیته اخلاق مطالعات زیادی را در این پرونده داشته که اخبار جدید در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد.  بنابر این گزارش؛ پرونده این دو فرد در شعبه ویژه جرائم ورزشی دادسرای فرهنگ و رسانه در حال تحقیق و بررسی است.

دو دلال و مفسد مالی فوتبال دستگیر شدند
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس