بازدید 22311
۸
حاشیه متاثرکننده همزمان با اعلام نتایج اولیه انتخابات تهران

جزییات درگیری فیزیکی جدیدی و دبیر درشورای شهر

به نظر می رسد دوره ورزشی ها در شورای شهر تهران به سر آمده و با اعلام رسمی نتایج انتخابات اخیر، دیگر شاهد حضور این افراد در شورا و حواشی خاص آنها نباشیم. اتفاقاتی که طی چندسال اخیر چندین بار شنیده شده و در شان و سطح مردم پایتخت نبوده است.
کد خبر: ۶۹۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 21 May 2017
در جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر تهران، درگیری شدید و غیراخلاقی بین دو عضو ورزشی شورا در گرفت تا جایی که کار به شکایت و ورود نیروی انتظامی کشید.

به گزارش تابناک ورزشی، با اعلام نتایج اولیه آرای مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ، شکست سنگین چهره های ورزشی در جلب نظر مردم مشهود است و به نظر می رسد هیچ یک از چهره های ورزشی به شورای آینده راه نخواهند یافت.

در این میان دو چهره سرشناس ورزشی شورا که از قضا هر دو کشتی گیر هم هستند، امروز بر سر موضوعی شخصی با هم گلاویز شدند. این درگیری ابتدا از گفت و شنود شخصی بین دبیر و جدیدی آغاز شد و سپس با واکنش شدید و فیزیکی عباس جدیدی همراه شد. 

وی که الفاظ بسیار زننده ای در صحن شورا به کار می برد و جملاتی هم به علیرضا دبیر نثار کرد. در این میان اقدام به بکار بردن الفاظی علیه منتخبان مردم در شورای شهر نکته انحرافی است که در برخی سایت ها به ان اشاره شده و به نظر می رسد واقعیت ندارد.

جملات قهرمان سنگین وزن کشتی جهان، با واکنش علیرضا دبیر دارنده مدال طلای المپیک سیدنی مواجه شد که به او گفت سرجایش بنشیند.  این صحبت دبیر باعث شد خشم جدیدی طغیان کند و عصبانی به سمت او برود و ضربه ای به صورت و گردن وی وارد کند! دبیر نیز در این میان ضربه ای به جدیدی زد که منجر به جراحت شد. 

در ادامه پرتاب اشیایی مثل قندان روی میز هم اتفاق افتاد که خوشبختانه به کسی برخورد نکرد وگرنه مشخص نبود سرانجام این نزاع آن هم در سطح شورای شهر به کجا انجامد. این درگیری خوشبختانه بدون تلفات جانی تمام شد اما طیفی که این دو نماینده شورا از آن انتخاب شدند، به طور قطع هزینه چنین بی اخلاقی هایی را در آینده پرداخت خواهند کرد.

در نهایت با وساطت اعضای شورا، این درگیری قطع شد اما جدیدی با مراجعه به کلانتری و دادسرا ، پیگیر دریافت حکم علیه ملی پوش سابق شد. به نظر می رسد دوره ورزشی ها در شورای شهر تهران به سر آمده و با اعلام رسمی نتایج انتخابات اخیر، دیگر شاهد حضور این افراد در شورا و حواشی خاص آنها نباشیم. اتفاقاتی که طی چندسال اخیر چندین بار شنیده شده و در شان و سطح مردم پایتخت نبوده است.


درگیری فیزیکی عباس جدیدی ودبیردرصحن شورا 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
مردم حقشون را کف دسشون گذاشتن قبلا مشکلشون عادیه
ببین کیا رفته بودن شورا دیگه .... رای ندید اینجوری میشه ها..ِ
مملکته داریم !
بهتر بزار نباشن تو شورا
خوب شخصیت خودشون رو نشون دادن
همه اش از روی عشق خدمت به مردمه

فکرنکنید میز دوست بودناااااااااااااا ....نه
خدا را شکر
فقط و فقط آبروریزی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر