بازدید 5267

سرجیو توافق کرد/ حامی کی روش در فولاد!

پائولو سرجیو مربی باتجربه پرتغالی که در لیگ برتر پرتغال سابقه بازی و مربی گری داشته با تیم فولاد خوزستان به توافق رسید و قرارداد امضا کرد.
کد خبر: ۶۹۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴ 21 May 2017
 پائولو سرجیو مربی باتجربه پرتغالی که در لیگ برتر پرتغال سابقه بازی و مربی گری داشته با تیم فولاد خوزستان به توافق رسید و قرارداد امضا کرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،این مربی همان طور که پیش از این خبر دادیم روز شنبه وارد تهران شد و با مسئولان باشگاه فولاد قرارداد داخلی امضا کرد. سرجیو فردا به اهواز می رود و از امکانات باشگاه، محل تمرین و ورزشگاه محل مسابقات فولاد بازدید خواهد کرد. این مربی در تیم هایی همچون ولهانز، بیرامار، پاچوس، ویتوریا گیمارش، اسپورتینگ لیسبون و آکادمیکا از کشور پرتغال، هارتز  از اسکاتلند، آپوئل از قبرس، سی اف آر کلوژ از رومانی و الفجیره امارات مربی گری کرده است.
 سرجیو توافق کرد/ حامی کی روش در فولاد!
در کارنامه این مربی نکات جالبی از جمله نزدیک به ۳۰ بار مربی گری در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا با سه تیم مختلف و شکست تیم هایی همچون منچستریونایتد و منچسترسیتی با سرمربی گری الکس فرگوسن و مانچینی به همراه تیم های پرتغالی دیده می شود. سرجیو در پرتغال و در دوران سرمربی گری کارلوس کی روش از جمله افرادی بوده که برخلاف برخی کارشناسان از سرمربی کنونی تیم ملی ایران حمایت می کرده و او را بهترین گزینه برای سرمربی گری پرتغال می دانسته.
او خارج از فوتبال پرتغال هم به موفقیت هایی در رومانی، قبرس و اسکاتلند دست یافته اما در امارات نتوانسته نتیجه بگیرد و در رسانه های پرتغالی اختلافات وی با مدیران باشگاه علت جدایی از تیم فجیره عنوان شده است.
 
پائولو سرجیو در اسکاتلند به قهرمانی جام اتحادیه با تیم هارتز و در قبرس به قهرمانی سوپرکاپ با تیم آپوئل نیکوزیا دست پیدا کرده و با کلوژ رومانی موفق به کسب سهمیه اروپایی شده است. یک دستیار پرتغالی که در اکثر تیم ها به عنوان دستیار با وی همکاری کرده به ایران خواهد آمد. این مربی به عنوان تمرین دهنده و مربی بدنساز فعالیت می کند. هنوز مربی دروازه بانان، دستیار دوم و سوم و آنالیزور تیم فولاد مشخص نشده اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی