بازدید 16111
رئیس‌جمهور در نخستین گفت وگو با مردم پس از انتخابات؛

پیروز انتخابات، حاکمیت ملی است / این پیروزی وحدت و انسجام ملی بر انشقاق و چند دستگی بود / امروز انتخابات پایان یافته و من رئیس جمهور همه ملت ایران هستم

مشارکت تاریخی شما در پای صندوق های رأی، فارغ از آنکه در این رقابتی ترین انتخابات تاریخ ایران به چه کسی رأی دادید، شگفتی ساز شد... ملت ما می خواهد در صلح و دوستی در جهان زندگی کند، ولی در عین حال حاضر نیست تهدید و تحقیری را بپذیرد...
کد خبر: ۶۹۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 20 May 2017
حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور در یک پیام زنده تلویزیونی، خطاب به همه ایرانیان، از حضور پرشور و حماسه آفرین آنان در انتخابات قدردانی و تأکید کرد، پیروز انتخابات، آزادی، استقلال و حاکمیت ملی است و انتخابات پایان یافت و من رئیس جمهور همه ملت و نیازمند کمک تک تک مردم ایران هستم.

به گزارش «تابناک»؛ عصر امروز حجت‌الاسلام حسن روحانی، منتخب ملت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگوی تلویزیونی با مردم که از شبکه خبر پخش شد، با اشاره به حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری روز گذشته گفت: مردم با حضور گسترده و معنادار و مؤثر خود در انتخابات اردیبهشت ۹۶ گامی بلند در راه اعتلا و منافع ملی و سرافرازی ایران عزیز برداشتند.
 
منتخب ملت در انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم ادامه داد: بیش از ۴۱ میلیون رأی شما، تاریخ کشور را از توقف و تردید به در آورد و ایران را در تداوم راه توسعه و ترقی خویش قرار داد. شما دیروز به همه آنها که ما را بازگشت به گذشته و یا توقف در شرایط فعلی می خواندند، نه گفتید و  زمانه را به جلو راندید. مشارکت تاریخی شما در پای صندوق رأی، فارغ از آنکه در این رقابتی ترین انتخابات تاریخ ایران بود، شگفتی ساز شد.

او تأکید کرد: اعتماد دوباره به اینجانب سبب شد، بار سنگینی را بر دوش خود احساس کنم و امیدوارم وکیل شایسته‌ای برای نمایندگی مطلبات شما مردم ایران باشم. شما با این رأی نشان دادید ملتی یکپارچه هستید که با وجود قطب‌بندی‌های سیاسی؛ هیچ کس نمی‌تواند شما را به ورطه نزاع‌های بیهوده طبقاتی، فرقه‌ای، قبیله‌ای، شهری و روستایی و... بکشاند. رأی منسجم شما، نشان داد یک ملت هستید و یک دولت دارید و یک رئیس جمهور می‌خواهید که خادم یک ملت باشد. درودم بر زنان، جوانان، شهری و روستایی، فارس، ترک، لر، عرب، گلیک و سیستانی و... در سرزمین پر ستاره ایران.
 
پیروز انتخابات، حاکمیت ملی است / این پیروزی وحدت و انسجام ملی بر انشقاق و چند دستگی بود / امروز انتخابات پایان یافته و من رئیس جمهور همه ملت ایران هستم
رئیس جمهور با بیان اینکه درود بر معلمان غیرتمند که در تندباد سیاه تهمت درخشیدند، تصریح کرد: درود بر هنرمندان کارگران، کارمندان و دانشجویان و... که با ایجاد موج درخشان بی نظیر به استقبال دولت ۱۲ رفتند. سلام و درودم بر مقام معظم رهبری که حکیمانه و مشفقانه امواج پر تلاطم انتخابات آنچنان به ساحل آرامش هدایت کردند که شور انتخاباتی به سمت استقبال ملت هدایت شد.

او با بیان اینکه ملت بزرگ ایران پیروز اصلی انتخابات هستند، گفت: پیروز انتخابات جمهوریت و اسلامیت است. پیروز انتخابات، آزادی و استقلال است. پیروز انتخابات حاکمیت ملی است. این پیروزی، پیروزی صلح و آشتی بر تنش و خشونت بود. این پیروزی، پیروزی وحدت و انسجام ملی بر انشقاق و چند دستگی بود. سپاس این فرزند کوچک ملت و این فرزند حوزه و دانشگاه ارزانی مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، فضلای حوزه علمیه، اساتید، فرهنگیان، هنرمندان، حقوقدانان ورزشکاران و همه اقشار ملت است.

رئیس جمهور دولت دوازدهم با یادی از آیت‌الله هاشمی گفت: جا دارد یاد کنم از مرد اعتدال و سازندگی مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که واقعا جای ایشان در این صبح پیروزی خالی است. همچنین از برادر گرامی‌ام سید محمد خاتمی و خانواده امام راحل و برادرم سید حسن خمینی، علی اکبر ناطق نوری، اسحاق جهانگیری، از همه خانواده‌های عزیز شهدا و شهید مطهری و بهشتی، از همه فعالان سیاسی از همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه رئیس محترم مجلس، فعالان فضای مجازی که توانستند این فضای پروخروش را به اعماق جامعه برسانند، تشکر می‌کنم.

او با بیان اینکه من با کمال خضوع دست همه کسانی را که با رأی مثبت خویش به این خادم کوچک خویش اجازه ادامه مأموریت دادند، می‌بوسم، خاطرنشان کرد: از خداوند منان می‌خواهم به این کمترین، این شایستگی را بدهد که با خدمات خود اعتماد حتی کسانی که به من رأی ندادند را کسب کنم و بتوانم پاسدار حقوق، عزت و سربلندی همه آحاد ملت ایران باشم.

منتخب ملت در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم ایران ابراز داشت: مردم عزیز ایران! انتخابات صحنه تصمیم‌گیری و روشی مردم‌سالارانه برای حل مسالمت‌آمیز اختلاف‌نظرهای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر پایه رای مردم است و نه آغازی برای توسعه و تداوم و عمیق‌تر کردن آنها.

روحانی با بیان اینکه مردم ما در این انتخابات با درک نظرهای گوناگون راه آینده خود را انتخاب کردند و همه باید به خواست و تصمیم مردم احترام بگذارند، عنوان کرد: امروز انتخابات پایان یافته و من رئیس جمهور همه ایران و نیازمند کمک تک تک ملت ایران هستم حتی کسانی که مخالف من و سیاست‌های من هستند. دست یاری و دوستی خود را صمیمانه به سوی همه مردم ایران، جناح‌ها، احزاب و قشرها دراز می‌کنم و طبق قاعده مردم‌سالاری و بر حکم قانون به مخالفان خود احترام می‌گذارم.
 

 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۳۶
مبارک باشه
خانمی رو خب اومدی.
امیدواریم دکتر روحانی قدر اعتماد بی شائبه ملت نجیب ، صبور و مقاوم ایران اسلامی را بداند و فقر ، فساد ، تبعیض ، اعتیاد ، بیکاری ، تورم و ناامنی را ریشه کن نماید
اول تبریک میگم و بعدش اینکه فعلا که رشد علمی ایران در این دولت سقوط کرده و همچنین دشمنان تحریم میکنند و این دولت خنثی هیچ واکنش قابل توجهی نداره!!!
درود بر شرفت مرد.نام بردن از مردان بزرگی همچون هاشمی خاتمی سید حسن خمینی و....ک از ارکان این حماسه بزرگ بودن باعث شادی ملت بعد از این "برد "حماسی شد
تبریک میگم
درود بر روحانی. زنده باد خاتمی. زنده باد اصلاحات
آقای روحانی خدائیش دیگه شب ها می تونید سرتون رو روی بالش بذارید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جناب روحانی متاسفم
چه خبر از آقای قالی باف؟ 96 درصدی ها ی فرضیش کجا بودن.
چی شد اسم آیت الله و حجه الاسلام ممنوع التصویر رو تذکر دادن حذف کردید؟ باعث تاسفه
آقای رئیس جمهور پیروزیتان مبارک
درود بر خاتمی
بزرگترين اشتباه اصولگرايان اين بود كه آقاي قاليباف به نفع آقاي رئيسي بيرون رفت و بايد عكس اين ماجرا اتفاق مي افتاد. آقاي قاليباف را همه مي شناختند ولي آقاي رئيسي را اكثر مردم نمي شناختند.
زنده باد اصلاحات
ایشون بهتر بود دوباره مطالب تبلیغاتی و انتخاباتی مث اینکه ما بر جریانی که می خواست به عقب برود و... را عنوان نمیکردند
دمش گرم که برنده شد ـ که اسم خاتمی را آورد ـ ولی متاسفانه کو گوش شنوا ؟؟!!
مخالف رو خوب اومدي اون هم شانزده ميليون ببين چه كار كردي كه اين همه مخالف داري
پیام یک رییس جمهور با تدبیر وبا تجربه وآگاه. لذت بردم از پیام شما رییس جمهور محبوب.روز همدلی اهالی سربلند ایران زمین فرا رسیده.همت کنیم وباهم قدمها را سریعتر به جلو برداریم.
انتخابات دوره قبل و این دوره انتخاب افراد نبود انتخاب یک تفکر و یک راه بود که امیدوارم مسئولین و دست اندرکاران رده بالای کشور آنرا دریابند.
احسنت
خلایق هرچه لایق.........
سلام درود بر شرف شما با اينكه طرفدار إصلاح طلبان نبوديد پيام كامل رئيس جمهور محترم را چاپ كرديد
درود بر شرف روحانی
این پیروزی غرورآفرین بود
شما برنده واقعی هستید
چرا قالیباف و رئیسی تبریک نمی گن؟
او رأی‌ آورد اما پیروز نشد. اگر او را پیروز بدانیم دموکراسی غربی را جایگزین مردم‌سالاری دینی کرده‌ایم.
روحانی واقعاً هنرمند است
حاکمیت 96 درصدی ها مبارک باد
روحانی شیر میدان می شود
نعره بر کیان یزدان می شود
خدا میدونه حقت نبود رئیس جمهور بشی.
امیدوارم در پایان دوران ریاست جمهوری ایشان با جمله "روحانی مچکریم" بدرقه شود
بنظر می رسد سخنرانی روحانی یک هدف عمده داشت وآن بیان نام کسی که پای ممنوع التصویریش را خودش امضا کرده
زنده باد اعتدال و مردان اعتدال....ناطق نوری, روحانی و سید حسن خمینی!
چاپ که نمی کنید, خودتان بخوانید!!
روحانی کسی نیست که دنبال مطالبات مردم باشدبرداشت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر