بازدید 5458

زورتراکتوربه نوراللهی نرسیدبه عالیشاه می رسد؟

تراکتورسازی از پنجره نقل و انتقالات تابستانی محروم است و پس از پایان پنجره، مشکلی برای اضافه کردن بازیکنان آزاد ندارد. آن‌ها علاقه‌مند بودند نوراللهی و عالیشاه را در تیم‌شان حفظ کنند. ماندن نوراللهی بعید به نظر می‌رسد اما عالیشاه، بدون رضایت سازمان نظام وظیفه نمی‌تواند سربازی‌اش را تمام کند.
کد خبر: ۶۹۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰ 20 May 2017
 شاید با وجود محرومیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات، این تیم بتواند فصل آینده عالیشاه را در ترکیبش داشته باشد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،نوراللهی و عالیشاه، شروع خوبی با پیراهن تراکتورسازی داشتند اما خیلی زود محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات، آن‌ها را خانه نشین کرد. نوراللهی با پایان فصل کسری خدمت گرفته و می‌تواند به پرسپولیس برگردد. عالیشاه هم دنبال کسری خدمت و بازگشت به تهران است اما شاید تراکتوری‌ها بتوانند او را نگه دارند.

سربازی عالیشاه، هنوز تمام نشده و او در صورتی که در تراکتورسازی بماند، بعد از هفته ششم و به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند برای این تیم بازی کند. تراکتورسازی از پنجره نقل و انتقالات تابستانی محروم است و پس از پایان پنجره، مشکلی برای اضافه کردن بازیکنان آزاد ندارد. آن‌ها علاقه‌مند بودند نوراللهی و عالیشاه را در تیم‌شان حفظ کنند. ماندن نوراللهی بعید به نظر می‌رسد اما عالیشاه، بدون رضایت سازمان نظام وظیفه نمی‌تواند سربازی‌اش را تمام کند.

در صورت ماندن عالیشاه، او اولین خرید مهم تراکتورسازی برای فصل آینده خواهد بود و آن‌ها می‌توانند روی 2 بازیکن جدید هم حساب کنند. بازیکنانی که راضی شوند از حالا به تبریز بروند و بعد از 6 هفته خانه نشینی، برای این تیم به میدان بروند.
زورتراکتوربه نوراللهی نرسیدبه عالیشاه می رسد؟ 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار