بازدید 4076

پورعلی‌گنجی:خوشحالم دومین جام راباالسدفتح کردم

زمانی که الریان به گل اول رسید ما با تمام توان خود بازی کردیم و موفق به زدن 2 گل شدیم. این اتفاق نشان‌دهنده ثبات و توانمندی تیم السد بود.
کد خبر: ۶۹۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 20 May 2017
ملی‌پوش ایرانی تیم السد قطر از کسب عنوان قهرمانی امیر کاپ قطر ابراز خوشحالی کرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، تیم السد شب گذشته (جمعه) با پیروزی 2 بر یک برابر الریان به قهرمانی امیر کاپ قطر رسید تا پس از کاپ قطر دومین جام خود را به دست آورد.
 
مرتضی پورعلی‌گنجی، ملی‌پوش ایرانی السد درباره این بازی گفت: بازی فینال امیر کاپ قطر آسان نبود و رقیب بسیار قدرتمندی را پیش‌رو داشتیم. زمانی که الریان به گل اول رسید ما با تمام توان خود بازی کردیم و موفق به زدن 2 گل شدیم. این اتفاق نشان‌دهنده ثبات و توانمندی تیم السد بود.
 
وی اظهار داشت: خیلی خوشحالم که برای السد بازی می‌کنم و دومین جام قهرمانی را به دست آوردم. خوشحالی دیگر من این است که فصل را بدون مصدومیت به پایان رساندم. این جام را به هواداران تیم السد هدیه می‌کنیم، زیرا آنها در بازی فینال امیر کاپ به گرمی از ما حمایت کردند.
 
السد با در اختیار داشتن ژاوی هرناندز و مرتضی پورعلی گنجی ابتدا در فصل اخیر لیگ ستارگان به عنوان نایب قهرمان دست یافت. این تیم سپس در کاپ قطر قهرمان شد و شب گذشته نیز امیر کاپ را فتح کرد.
پورعلی‌گنجی:خوشحالم دومین جام راباالسدفتح کردم 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار