بازدید 4947
۱
بازتاب

واکنش تند دایی درباره شکایتش از پرسپولیس

در طول زندگی‌ام سابقه نداشت که حسابم مسدود شود اما به لطف آقایان این اتفاق رخ داد.آنها در دو سال جواب ١٣ نامه ما را ندادند. آنها جواب اداره مالیات را هم ندادند و باعث شدند حسابم مسدود شده و اتومبیل‌هایم توقیف شوند.
کد خبر: ۶۹۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۱ 19 May 2017
علی دایی در پاسخ به این پرسش که بحث شکایت شما از باشگاه پرسپولیس کماکان موضوع روز فوتبال ایران است، جواب مفصلی داد.

به گزارش تابناک ورزشی، دایی سرمربی جدید سایپا گفت: متأسفانه همیشه گفته‌ام که آقایان شاغل در باشگاه پرسپولیس برای خودشان ارزش قائل نمی‌شوند نه اینکه فکر کنند برای من ارزش قائل نشدند. آنها در دو سال جواب ١٣ نامه ما را ندادند. آنها جواب اداره مالیات را هم ندادند و باعث شدند حسابم مسدود شده و اتومبیل‌هایم توقیف شوند. 

بعد از رفتن من از باشگاه پرسپولیس این باشگاه باید طبق قراردادی که با هم داشتیم مالیات من را پرداخت می‌کرد اما این کار را انجام ندادند. بارها به مدیران باشگاه نامه زدم اما توجهی به نامه‌هایم نکردند. 13 نامه به باشگاه زده شد اما حتی یک بار هم جوابی به نامه‌های ما ندادند. در طول زندگی‌ام سابقه نداشت که حسابم مسدود شود اما به لطف آقایان این اتفاق رخ داد. حالا شما در نظر بگیرید در همه این سال‌ها بابت پرداخت به موقع مالیاتم بارها و بارها مورد تقدیر مسئولان اداره مالیات قرار گرفتم. این در حالی است که هنوز چک مالیات سال 93 در دست من است و نقد هم نشده است. این موضوع مشکلات زیادی برای من به وجود آورد. 

واکنش تند دایی درباره شکایتش از پرسپولیس

به نظر شما من نباید برای رسیدن به حقم شکایت کنم؟ این را در نظر بگیرید که به 13 نامه من پاسخی داده نشد. آقایان همه چیز را به شوخی گرفته‌اند. این مسائل متاسفانه در مورد بسیاری از دوستان و بازیکنان سابق هم رخ داده که این یک توهین آشکار به افرادی است که در تیم بزرگ و پر هوادار پرسپولیس کار کرده‌اند. اینها متأسفانه این کارها را کردند و من این مسائل را از دید پرسپولیسی‌ها نمی‌بینم. 

عده‌ای به باشگاه آمده‌اند که میهمان هستند و امروز هستند و فردا نیستند. این افراد متاسفانه اکثر مواقع پشت نام بزرگ پرسپولیس و هواداران مخفی می‌شوند. دوران آنها هم روزی تمام می‌شود و آنها هستند که این مسائل را به وجود آوردند. گره‌ای که خیلی راحت می‌شد با دست باز کنیم را به جایی رساندند که با دندان هم نمی‌شود آن را باز کرد. همه این کارها را مسئولان باشگاه پرسپولیس کردند. 

مردم دوست داشته باشند یک روز نامه‌ای که با دستخط خودم نوشتم را منتشر می‌کنم تا ببینید که علی دایی چطور از همه چیز گذشت و دنبال چیزی نبود و فقط دنبال گرفتن حق طبیعی‌اش بود. آن هم صد و خرده‌ای میلیون پولی بود که برای مالیاتم از جیب خودم پرداخت کردم. متأسفانه‌ آنها این کار را انجام ندادند و هم خودشان و هم من را در این چالش بزرگ انداختند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی آقا شما مرد بزرگ فوتبال هستی دوستت دارم یاشاسین علیییییییییی داییییییی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها