بازدید 4169

دعوت از ستاره جوان رئال به تیم ملی اسپانیا

رئالی های تیم ملی اسپانیا(راموس، موراتا، ناچو، ایسکو، آسنسیو و کارواخال) به دلیل درگیر بودن در فینال لیگ قهرمانان(13 خرداد) بازی دوستانه با کلمبیا را از دست خواهند داد.
کد خبر: ۶۹۵۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ 19 May 2017
مارکو آسنسیو با تصمیم جولن لوپتگی، یک بار دیگر به تیم ملی اسپانیا دعوت شد تا شاید این بار فرصت برای اولین بازی ملی خود را به دست بیاورد.

به گزارش تابناک ورزشی، همانظور که انتظار می رفت، مارکو آسنسیو، ستاره 20 ساله رئال مادرید به سبب درخشش فوق العاده خود در فصل جاری به تیم ملی اسپانیا دعوت شد. او سال گذشته برای بازی دوستانه مقابل بوسنی، پیش از شروع یورو 2016 نیز به تیم ملی دعوت شد ولی به میدان نرفت.

 
 از دیگر بازیکنان جوان دعوت شده به تیم ملی اسپانیا می توان به جرارد دلوفئو، بازیکن سابق بارسا که اکنون قرضی از اورتون برای میلان بازی می کند اشاره کرد. او چندی پیش در بازی دوستانه برابر فرانسه یکی از دو گل اسپانیا را به ثمر رساند.سرجی روبرتو از بارسا، ایارامندی از سوسیداد، کپا، گلر جوان بیلبائو و نیز خوان ماتا که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته نیز در فهرست لوپتگی دیده می شوند.
 
اسپانیا 7 ژوئن(17 خرداد) با کلمبیا دیداری دوستانه انجام می دهد و 4 روز بعد به مصاف مقدونیه از مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه خواهد رفت.
به احتمال زیاد، رئالی های تیم ملی اسپانیا(راموس، موراتا، ناچو، ایسکو، آسنسیو و کارواخال) به دلیل درگیر بودن در فینال لیگ قهرمانان(13 خرداد) بازی دوستانه با کلمبیا را از دست خواهند داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی