بازدید 5074
گزارش

استقلال ستاره اش را برای بازی با العین ازدست داد

در مورد امید ابراهیمی گفته می شود به جز مصدومیت کشاله پایش، به خاطر بازی های پرفشاری که در یک فصل برای استقلال و تیم ملی انجام داده است، با ضعف بدنی هم روبرو شده
کد خبر: ۶۹۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳ 19 May 2017
با اعلام مربی تیم فوتبال استقلال هافبک دفاعی این تیم  به دلیل مصدومیت بازی رفت برابر العین را از دست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، هرچند علیرضا منصوریان چند روز قبل اعلام کرد که امید ابراهیمی به طور قطع بازی رفت برابر العین را از دست داده است اما تا همین روز گذشته هم اخبار ضد و نقیضی در این باره به گوش می رسید. 

در این روزها که ابراهیمی در تمرین استقلال شرکت نمی کند، کادر پزشکی استقلال در تلاش بودند که او را آماده کنند که در نهایت این اتفاق افتاد. البته در مورد امید ابراهیمی گفته می شود به جز مصدومیت کشاله پایش، به خاطر بازی های پرفشاری که در یک فصل برای استقلال و تیم ملی انجام داده است، با ضعف بدنی هم روبرو شده است و با این شرایط کادرفنی استقلال نمی توانند در بازی رفت برابر العین از او استفاده کنند.

علی چینی مربی استقلال با تایید این خبر به خبرنگار ما گفت: کادر پزشکی استقلال تلاش زیادی کردند اما امید ابراهیمی نمی تواند در بازی رفت برابر  العین استقلال را همراهی کند. او برای دور برگشت تلاش می کند که بتواند برای استقلال به  میدان برود.

استقلال ستاره اش را برای بازی با العین ازدست داد

با این شرایط استقلال برای بازی رفت برابر العین امید ابراهیمی و امید نورافکن را در اختیار ندارد و باید دید زوج فرشید باقری در این بازی چه کسی خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل