بازدید 6155

مطهری: رای دادن تنها راه اصلح امور در کشور است

علی مطهری ،فرزند شهید مطهری با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات، گفت: این کسانی که مردد در رای دادن هستند و یا نمی خواهند رای بدهند به نظرم اشتباه می کنند. چراکه تنها رای تغییر و اصلاح امور در کشور ما انتخابات است که واقعا در سرنوشت و اصلاح امور تاثیرگذار است.
کد خبر: ۶۹۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 19 May 2017
علی مطهری در گفت و گو با سحر، با اشاره به حضور پر شور مردم در مراکز اخذ رای، گفت: من از همان ساعات ابتدایی در حسینیه ارشاد برای رای گیری حاضر شدم. در اینجا مشارکت خیلی بالا بود. مردم با شور آمده اند و صف های رای گیری طولانی شده است و اگر این روند در همه جا وجود داشته باشد فکر می کنم که مشارکت بالایی در سراسر کشور شکل بگیرد.

نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی با اشاره به فضای مراکز اخذ رای ، افزود: این مقداری که من در حسینیه ارشاد احساس کردم ، فکر می کنم که احتمال پیروزی آقای روحانی بیشتر باشد . البته این در حد حدس و گمان است.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین در پیش بینی میزان مشارکت مردمی ، اعلام کرد: من فکر می کنم که اگر در سایر مراکز اخذ رای مردم این گونه از انتخابات استقبال کرده باشند ، مشارکت در این دوره چیزی شبیه به انتخابات سال 76 و حول 70 درصد به بالا باشد.

مطهری همچنین با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات ، اعلام کرد: این کسانی که مردد در رای دادن هستند و یا نمی خواهند رای بدهند به نظرم اشتباه می کنند. چراکه تنها رای تغییر و اصلاح امور در کشور ما انتخابات است که واقعا در سرنوشت و اصلاح امور تاثیرگذار است.

به گفته او، انتخابات چه در عرصه داخلی و چه در عرصه خارجی تاثیرگذار است و بسیاری از موضوعات را همچنان که طی سالهای گذشته شاهد بودیم تحت تاثیر خود قرار می دهد. در واقع این مشارکت باعث می شود این تغییرات و اصلاحات امور ادامه پیدا کند و ان شاء الله بسیاری از آرمان ها و خواسته های ما از همین طریق محقق خواهد شد.

این نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: به هرحال این حالت یاس و ناامیدی خوب نیست و توصیه می کنم همه در انتخابات شرکت کنند و به این وسیله آرای خودشان را در سرنوشت کشور تاثیر دهند.

 


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس