بازدید 5225

تبعات درگیری درتمرین؛برانکوتیمش رامخفی کرد

کد خبر: ۶۹۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 18 May 2017
 تمرین روز گذشته پرسپولیس با حواشی زیادی همراه بود و با توجه به اینکه در مجموعه ورزشی خیریه عمل فاصله بین خبرنگاران و بازیکنان نزدیک است، برانکو تصمیم گرفت از امروز تا روز بازی با لخویا تمرینات سرخپوشان پشت درهای بسته برگزار کند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،خبرنگاران حاضر در تمرین روز گذشته پرسپولیس از نزدیک شاهد ناراحتی بازیکنان بابت دریافت بخش کمی از مطالبات خود از باشگاه بودند و به خوبی متوجه شدند که برانکو با صحبت‌هایش با کاپیتان‌های تیم تیمش را به آرامش دعوت کرد. در ادامه مشاجره‌های لفظی در بازی تمرینی بین علیرضا بیرانوند و رضا کرملا‌چعب و همچنین علی علیپور و محسن مسلمان رخ داد. چه بسا اگر کریم باقری نبود شاید مشاجره دوم به درگیری فیزیکی کشیده می‌شد.
 تبعات درگیری درتمرین؛برانکوتیمش رامخفی کرد
نکته قابل توجه اینکه در صحبت‌های تندی که بین علیپور و مسمان ردوبدل شد، مهاجم پرسپولیس به حالت کنایه به مسلمان گفت؛ «جلوی خبرنگاران خودت را گم کرده‌ای که صدایت را برای من بالا می‌بری!» شاید به خاطر همین مسائل بود که در پایان تمرین برانکو در رختکن تیم اعلام کرد از امروز تا روز بازی با لخویا تمرینات پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. این در حالی بود که برانکو از روز دوشنبه همین هفته بعد از مدت‌ها تمرینات تیمش را به روی خبرنگاران و هواداران باز کرده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر