بازدید 3782
۱

تلف شدن توله پلنگ هفت ماهه به علت گرسنگی

کد خبر: ۶۹۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 18 May 2017
رئیس اداره محیط زیست شهرستان فیروزکوه از تلف شدن یک توله پلنگ نر هفت ماهه براثر خونریزی داخلی و ضعف ناتوانی و گرسنگی خبر داد.
 
به گزارش میزان، محمد فریدی گفت: محیط بانان منطقه ارجمند فیروزکوه طی گشت و پایش یک توله پلنگ نر هفت ماهه نیمه جان در نزدیکی رودخانه در منطقه ارجمند روستای لزو مشاهده کردند و یگان حفاظت منطقه خود را به محل رساند.

وی ادامه داد: طی تماس تلفنی که با سازمان محیط زیست برقرار شد دامپزشک کلینیک پردیسان با تیم خود عازم منطقه فیروزکوه شدند و خود ما نیز از دکتر دامپزشک منطقه دعوت کردیم تا به محل پیدا شدن توله پلنگ بیایند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان فیروزکوه افزود: بعداز بازرسی و معاینه دامپزشک منطقه مرگ توله پلنگ تایید شد و تیم اعزامی سازمان حفاظت محیط زیست نیز از نیمه راه برگشتند و بعد از صورت جلسه لاشه پلنگ توسط عوامل نیروی انتظامی فیروزکوه و یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه، این توله پلنگ به کلینیک پردیسان انتقال یافت.

فریدی ادامه داد: درگزارش دامپزشک کلینیک پردیسان بعد از کالبد شکافی توله پلنگ نر ، عامل مرگ آن نخوردن غذا در 25 روز اعلام شده است و از آنجاییکه این توله هنوز به تنهایی قادر به پیدا کردن غذا نبوده به دلیل جدا شدن از مادر خود تلف شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چشم خانم رییس سازمان روشن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل