بازدید 6598
مزایای کمربند جاده ابریشم،

حمایت جک ما از طرح یک جاده یک کمربند

جک ما، میلیاردرچینی و بنیان گذار شرکت علی بابا اذعان کرد، پروژه بلند پروازانه سرمایه گذاری چین که بخشی از استراتژی "یک جاده یک کمربند"('One Belt, One Road') می باشد، بسیار موثر و فراگیر خواهد بود.
کد خبر: ۶۹۵۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸ 18 May 2017
جک ما، میلیاردرچینی و بنیان گذار شرکت علی بابا اذعان کرد، پروژه بلند پروازانه سرمایه گذاری چین که بخشی از استراتژی "یک جاده یک کمربند"('One Belt, One Road') می باشد، بسیار موثر و فراگیر خواهد بود.

به گزارش تابناک اقتصادی و به نقل از Russia Today، وی در حاشیه همکاری بین المللی مجمع جاده و کمربند خاطر نشان کرد، "بزرگترین تفاوت بین طرح "جاده و کمربند " و "جهانی شدن" در گنجاندن جوانان، زنان، شرکت های کوچکتر و کشورهای در حال توسعه می باشد، حال آن که هدف اصلی این طرح دستیابی به تعداد افراد بیشتر است."

حمایت جک ما از طرح یک جاده یک کمربند

علی بابا چشم انداز رئیس جمهور چین، شی جین پینگ را ستایش کرد و افزود، "این پروژه فرصتی بسیار عالی برای افراد و کشورهای جهان می باشد." پکن متعهد شد تا در قالب طرح سرمایه گذاری، بیش از 100 میلیارد دلار را جهت تامین مالی پروژه، هزینه کند.

با توجه به گفته های رئیس جمهور چین، استراتژی "جاده و کمربند" با هدف تقویت نفوذ و پیوند تجاری چین با سراسر دنیا و همچنین تشویق سرمایه گذاری در اقتصاد طراحی شده است.

شی جین پینگ طی سخنرانی در انجمن خاطر نشان کرد،"چین در تلاش است تا با کشورهای شرکت کننده در طرح جاده و کمربند، قرارداد برد-برد امضاء کند.همچینین وی افزود، "هدف اصلی ما تلاش در جهت ترویج رشد جهانی و منطقه ای است."

جک ما، مدیر عامل شرکت علی بابا از این استراتژی حمایت کرد و طرح پیشنهادی خود مبنی بر، بسترهای نرم افزاری تجارت جهانی الکترونیک (eWTP)، را ارائه کرد.

وی افزود، "سال گذشته من بیش از 820 ساعت را جهت سفر در سراسر جهان و برای به دست آوردن بینش عمیق نسبت به دنیا صرف کردم.بسیار مهم است که شما در مکان های مختلف جهان رفته باشید و از نزدیک آن ها را درک کنید.ما به دنبال انجام کاری متفاوت هستیم. ما در عوض فروش محصولات به کشورهای عضو طرح "جاده و کمربند" یا واردات نیروی کار و مواد اولیه ارزان، به دنبال ایجاد شغل، تحرک بخشیدن به اقتصاد در خارج از کشور و بهبود معیشت مردم هستیم."

جک ما اشاره کرد، زمانی که eWTP ایجاد شود، جوانان می توانند در سراسر دنیا و تنها با یک گوشی هوشمند، اقدام به خرید و فروش کالا کنند.

جک ما، موسس پلت فرم پرداخت Alipay و وب سایت خرید آنلاین Toabao خاطر نشان کرد، "ما در حال حاضر رهبر تکنولوژی پرداخت از طریق تلفن همراه هستیم وآماده اشتراک گذاری فناوری هایمان با کشورهای دیگر می باشیم. ما نه تنها به سرمایه گذاری در کشورهای مختلف تمایل داریم بلکه تکنسین هایمان را نیزبرای کمک به این کشورها ارسال می کنیم."

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر