بازدید 5106

داستان 13 نامه دایی به پرسپولیس

کد خبر: ۶۹۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰ 18 May 2017
بازگشت علی دایی به سایپا تنها موضوعی است که طی چند روز گذشته نام شهریار را سر زبان ها انداخته. او حالا به خاطر پیگیری شکایتش از پرسپولیس در کمیته استیناف و احتمال گرفتن مبلغی میلیاردی از این باشگاه مجبور به توضیح در صفحه اینستاگرامش شده.
 
به گزارش تابناک ورزشی،سرمربی جدید سایپا درباره داستان شکایتش از پرسپولیس نوشته: عد از رفتنم از پرسپولیس این باشگاه باید طبق قرارداد مطالبات مالیاتى مرا پرداخت مى کرد. من هیچ بحثى بر سر مسائل مالى نداشتم و فقط بارها و بارها به مدیریت پرسپولیس نامه زدم که این موضوع را پیگیرى کنید.
 داستان 13 نامه دایی به پرسپولیس
دایی در ادامه پست طولانی اش نوشته که عدم پیگیرى از سوى مسوولان پرسپولیس علیرغم نامه ها و درخواست هاى پیاپى دایى ضمن اینکه باعث اختلال در مسائل مالى او داشته در نهایت او را به این نتیجه رسانده که از این باشگاه شکایت کند. دایى در این خصوص اینطور توضیح داده: 13 بار،بله ١3 بار نامه زدم و اما حتى یک بار پاسخى داده نشد. در طول دوران زندگى ام هرگز سابقه مسدودى حسابم وجود نداشت و سر عدم پیگیرى مسوولان پرسپولیس حسابم مسدود شد، حتى تمام ماشین هایم توقیف شد و براى اولین بار ممنوع الخروج شدم. در تمام این سالها بابت پرداخت به موقع مالیات بارها مورد تقدیر مسوولان اداره مالیات قرار گرفتم. به نظر شما نباید براى احقاق حقم شکایت کنم وقتى به 13 نامه من بى توجهى مى شود و همه چیز را شوخى و بازى تصور مى کنند؟
 
على دایى که گفته مى شود مطالبات او از پرسپولیس ٣ و نیم میلیارد تومان است در پایان نوشته: متاسفانه این مساله در مورد بسیارى از دوستان و بازیکنان سابق هم رخ داده که این یک توهین آشکار به افرادى است که در این تیم بزرگ و مردمى کار کرده اند. گره اى که با دست باز مى شود را با دندان باز نمى کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار