بازدید 7905

اولین بمب استقلالی ها

کد خبر: ۶۹۵۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 18 May 2017
 کاوه رضایی برای معرفی مرتضی تبریزی به عنوان خرید جدید استقلال همان کاری را کرد که فصل قبل مهدی رحمتی درباره بختیار رحمانی انجام داد.
 
به گزارش تابناک ورزشی،انتشار عکس کاوه رضایی و مرتضی تبریزی در کنار هم یعنی رونمایی از اولین خرید قطعی استقلال برای لیگ هفدهم. خریدی که حتی قرارداد داخلی اش را هم با آبی ها امضا کرده است.
 
البته این خبر فعلا به صورت رسمی منتشر نمی شود چون تکلیف اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال قطعی نیست و قرار شده بعد از انتخابات ریاست جمهوری و پایان بازیهای فصل استقلال (بازی برگشت با العین) همه چیز به صورت قطعی اعلام گردد.
 
تبریزی همدانی بازیکنی است که اولین بار توسط منصوریان در پاس همدان به بازی گرفته شد و در 5 فصل اخیر با پیراهن ذوب آهن روزهای خوبی را در لیگ برتر سپری کرد و 26 گل زد. تبریزی و استقلالی ها از دو هفته قبل، مذاکرات شان را شروع کردند و به دلیل آزاد بودن این بازیکن، توافقات بدون ایجاد مشکل و پول رضایتنامه حاصل شد و تبریزی دیروز پای برگه قرارداد داخلی با آبی ها را امضا کرد. قرارداد تبریزی با استقلال، دو ساله است و رقمش برای فصل اول تقریبا 950 میلیون تومان.
              اولین بمب استقلالی ها
درحقیقت عکس رضایی و خرید جدید آبی ها مربوط است به سفر تبریزی 26 ساله به تهران در دو روز قبل که فردایش با امضای قرارداد داخلی به پایان رسید و نتیجه داد.
 
استقلال به احتمال فراوان یک مهاجم دیگر هم جذب می کند حتی با وجود ماندن رضایی در این تیم که نامش سجاد شهباززاده خواهد بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار