بازدید 4833
۱

علاقه ترابی به جدایی:دایی موافقت می‌کند؟

کد خبر: ۶۹۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 18 May 2017
 ستاره جوان و ملی‌پوش سایپا تهران با درخشش در یکی دو سال اخیر چشم‌های زیادی را به خود جذب کرده.
 
به گزارش تابناک ورزشی،حالا صحبت از پیشنهادهای اروپایی است. مهدی ترابی با سایپا قرارداد دارد و پیشنهادات را باید باشگاه بررسی کند. پیش از این هم مدیرعامل سایپا گفته بود: «ترابی قابل فروش است، اما باید رضایت‌نامه‌اش تامین شود.» که قطعا رقم سنگینی خواهد بود.
 علاقه ترابی به جدایی:دایی موافقت می‌کند؟
ترابی اما امیدوار است که بتواند با جدایی از سایپا به اروپا برود یا حداقل برای یکی از دو تیم مطرح پایتخت بازی کند. ستاره جوان سایپا درباره ماندن و رفتنش گفت: من با باشگاه سایپا قرارداد دارم و تصمیم‌گیری نهایی در خصوص رفتن یا ماندنم با آنهاست، می‌دانم آنها صلاح من را بهتر می‌دانند و دوست دارند که در فوتبالم پیشرفت کنم از همین رو منتظر خواهم ماند تا ببینم که پاسخ کدامیک از تیم‌هایی که پیشنهاد داده‌‌اند را خواهند داد. خودم دوست دارم فوتبالم را در خارج از ایران پی بگیرم و اگر نشد دوست دارم در یکی از تیم‌های مطرح ایران بازی کنم.
 
با این صحبت‌ها، حالا باید دید علی دایی می‌خواهد ترابی را در سایپا نگه دارد، یا او را به اروپا بفرستد؟ با توجه به برنامهریزی سایپا برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر لیگ با حضور دایی، احتمالا ترابی برای یک فصل دیگر نارنجی‌پوش خواهد ماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اروپا کجاست ؟؟؟؟؟ لابد اینم پرسپولیس خریده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل