بازدید 29512

ماجرای عصبانیت حسینیان در راهروی مجلس

در این هنگام خبرنگار روزنامه مردمسالاری که از اتفاق قبلی بی اطلاع بود در مسیر حرکت به حسینیان رسید و با اشاره به بیماری آنفلوانزای حسینیان در هفته گذشته پرسید: حاج آقا آنفلوآنزا گرفته بودید، بهتر شدید؟
کد خبر: ۶۹۵۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۹ 22 October 2009
روح الله حسینیان نماینده تهران در مجلس دو خبرنگار را مورد عتاب قرار داد.

به گزارش عصرایران زمانی که حسینیان وارد جمع خبرنگاران شد هرکدام از خبرنگاران سوالی را از او پرسیدند و در این میان خبرنگار روزنامه فرهیختگان با اشاره به مطرح شدن شکایت یکصد نماینده از میرحسین موسوی توسط حسینیان ، خطاب به او گفت: حاج آقا ، چرا اسامی این صد نماینده را اعلام نمی کنید ؟ می ترسید بگویید چه کسانی هستند؟ ما که با هر نماینده ای که صحبت می کنیم اکثراً می گویند از چنین نامه ای حتی خبر هم ندارم.

حسینیان در واکنش به سوال با عصبانیت گفت: تو خیلی بی تربیت و بی ادبی! چرا نزاکت خبرنگاری را رعایت نمی کنی؟!تو هربار که سوال می کنی با خنده و مسخره کردن سوال می پرسی!

پس از این واکنش از حسینیان که بین خبرنگاران به خوش اخلاقی معروف است و همین مساله شگفتی آنان را باعث شد ، حسینیان به راه خود ادامه داد و در این هنگام خبرنگار روزنامه مردمسالاری که از اتفاق قبلی بی اطلاع بود در مسیر حرکت به حسینیان رسید و با اشاره به بیماری آنفلوانزای حسینیان در هفته گذشته پرسید: حاج آقا آنفلوآنزا گرفته بودید، بهتر شدید؟

این سوال خبرنگار دوم بار دیگر خشم و عصبانیت حسینیان را به دنبال داشت و این بار حسینیان با ناراحتی بیشتری با صدای بلند گفت: شماها ، همه تان بی ادب هستید!
این خبرنگار نیز خطاب به حسینیان گفت: شما خودتان گفته بودید آنفلوآنزا گرفتید.
حسینیان نیز گفت: من شوخی کردم که گفتم آنفلوآنزا گرفته ام.
خبرنگار پاسخ داد: پس من هم شوخی کردم.
وحسینیان هم با عصبانیت گفت: مگر من با شما شوخی دارم؟

پس از این برخوردها ، خبرنگاران پارلمانی رسانه های اصلاح طلب که از این رفتار شوکه شده بودند ، به شوخی به همدیگر می گفتند می گفتند اگر کسی می خواهد کتک بخورد برود از حسینیان سوالی بپرسد که دقایقی بعد دیدند این نماینده اصولگرا در کمال آرامش با ایرنا و فارس در حال مصاحبه است!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار