بازدید 5489

پایان تلاطم بازار ارز با کسب درآمدهای ارزی پایدار

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به تعادل نسبی در بازار ارز گفت:علاوه بر کسب درآمدهای ارزی پایدار، باید موضوع ساماندهی صرافی به سرانجام مشخص برسد.
کد خبر: ۶۹۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 17 May 2017
احمد انارکی محمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با تاکید بر نقش یکسان سازی نرخ ارز در توسعه اقتصاد کشور گفت:در سال های گذشته یکی از دلایل ثبات نسبی در اقتصاد، آرامش نسبی در بازار ارز بود، بنابراین باید این بازار همواره از لحاظ اقتصادی مدیریت شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:ایجاد تعادل نسبی در بازار ارز نیاز به توجه به مولفه های اقتصادی دارد، بنابراین باید با جلوگیری از خام فروشی، محصولاتی تولید شود که توانایی رقابت در بازارهای جهانی داشته باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:با عرضه محصولات با کیفیت به بازارهای جهانی، میزان درآمدهای ارزی افزایش می یابد بنابراین باید برای نیل به هدف یکسان سازی نرخ ارز، درآمدهای ارزی پایدار کسب کرد.   

انارکی محمدی افزود:سیاست های اقتصادی باید به نحویی باشد که دیگر موضوع رونق سوداگری در بازار ارز صورت نگیرد.

تاکید بر ساماندهی صرافی ها

وی ادامه داد:علاوه بر کسب درآمدهای ارزی پایدار، باید موضوع ساماندهی صرافی به سرانجام مشخص برسد البته در این زمینه اقداماتی صورت گرفته که باید تکمیل شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود:ساماندهی بازار ارز یکی از لازمه های جذب سرمایه گذاری در کشور است و باعث می شود به جای اینکه نقدینگی به سمت بازار سوداگری سوق داده شود، به سمت بخش تولید هدایت شود
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس