بازدید 5236

فروش سهام عدالت به مثابه واگذاری ثروت ملی

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با تاکید بر اینکه طرح سهام عدالت به مثابه توزیع ثروت ملی است، گفت: واگذاری سهام به افراد غیر چشم پوشی از ثروت ملی است.
کد خبر: ۶۹۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 17 May 2017
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برخی اخبار در خصوص واگذاری سهام عدالت و خرید و فروش آن، گفت: طبق قانون هر نوع خرید و فروشی در حوزه سهام عدالت ممنوع بوده و باید با عوامل آن برخورد شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برگه‌ای که هم‌اکنون در دست مردم است و در مواردی مورد معامله قرار می‌گیرد، نشانگر مشمول بودن آنها در طرح سهام عدالت است، افزود: باید مکانیزمی در نظر گرفته شود که خرید و فروش سهام عدالت متوقف و از واگذاری این سهام به افراد غیر ممانعت به عمل آید.

وی با تاکید بر اینکه طرح سهام عدالت به مثابه توزیع ثروت ملی است، تصریح کرد: کسی که اقدام به فروش سهام خود می کند در واقع خود را از ثروت ملی محروم کرده است.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه افراد تحت شمول سهام عدالت یارانه ای به طور غیرمستقیم دریافت می کنند، گفت: در صورتی که برگه های سهام عدالت از سوی برخی واجدین این طرح واگذار شود دلالی در این حوزه به ضرر سهام داران خواهد بود.

خرید و فروش سهام عدالت ممنوع است

این نماینده مردم در مجلس دهم، ضمن هشدار به مردم در خصوص عدم خرید و فروش سهام عدالت، افزود: متاسفانه ارقامی که برای فروش سهام عدالت در حال حاضر در بازار لحاظ می شود بسیار کم تر از ارزش واقعی سهام است.

وی ادامه داد: به طور حتم حوصله کردن مردم در خصوص نگهداری برگه های سهام عدالت تا زمان اعلام شده سود بسیاری را به حساب آن ها واریز خواهد کرد.

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه تمام راه های خرید و فروش سهام عدالت به وسیله قانون مسدود شده است، گفت: در صورت خرید و فروش این سهام تخلف از قانون صورت گرفته و به طور حتم پیگرد قانونی در انتظار فرد خاطی است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم بدانند که در خصوص سهام عدالت خبرهای خوشی در راه است از این رو نسبت به خرید و فروش آن تجدیدنظر کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل