بازدید 4432

تعرفه های پزشکی نباید خلاف قیمت تمام شده خدمات باشد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تعیین تکلیف تعرفه های پزشکی نباید تصنعی افزایش یابد، گفت: دولت موظف است تا به لحاظ مسایل حاکمیتی از دهک های پایین حفاظت مالی انجام دهد.
کد خبر: ۶۹۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 17 May 2017
محمد نعیم امینی فرد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره عدم تعیین تکلیف تعرفه های پزشکی، افزود: نباید تعیین تعرفه ها به صورت تصنعی و خلاف قیمت تمام شده خدمات باشد و باید هر ساله این افزایش متناسب بوده تا حوزه سلامت را با مشکل مواجه نکند.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از سویی دیگر با توجه به دیدگاه وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مبنی بر کاهش پرداخت هزینه های درمان از سوی مردم، دولت موظف است تا به لحاظ مسایل حاکمیتی از دهک های پایین حفاظت مالی انجام دهد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، درباره ضرورت تغییر ترکیب شورای عالی بیمه، افزود: حوزه سلامت تنها دو رای در شورای عالی بیمه دارد که یک رای از سوی نظام پزشکی و رای دیگر از سوی وزارت بهداشت است درحالی که باید این ترکیب بالانس شود.

وی یادآور شد: زمانی که ارایه کنندگان خدمت، وزارت بهداشت است لذا منطقی است تا ترکیب شورای عالی بیمه نیز دستخوش تغییراتی شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: بدون شک با تغییر شورای عالی بیمه شاهد تعیین تکلیف بهتر تعرفه های پزشکی و در نهایت خدمات بهتر در این حوزه هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل