بازدید 4248
۱
گزارش

ارتباطات خانوادگی،پشت پرده خط خوردن داور لیگ برتری!

من در قضیه طلب داوران، معترض بودم و کامرانی‌فر نیز مرا از لیست داوران کنار گذاشت تا صدای اعتراضم به عنوان داور لیگ برتری به جایی نرسد. در عوض، کاظم مرادی را با ۴۳ سال سن جایگزین من کرده‌اند
کد خبر: ۶۹۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 17 May 2017
یک داور لیگ برتری فوتسال با اعلام اینکه دیگر در ایران قضاوت نخواهد کرد، مدعی ارتباطات خانوادگی در ماجرای خط خوردنش شد.

به گزارش تابناک ورزشی، حمید کاشانی جزو داورانی است که در لیگ برتر فوتسال ۹۵ قضاوت‌های پرتعدادی را داشت و بازی‌های حساسی را هم سوت زد اما با اعلام اسامی داوران فصل جدید مسابقات، مشخص شد شانسی برای قضاوت در لیگ ندارد و از همین رو تصمیم به خداحافظی گرفته است.

کاشانی به پشت پرده‌های خط خوردنش اشاره کرد و به ایسنا گفته است: پارسال با داشتن بیشترین قضاوت در بین داوران تهرانی، امتیاز بالایی هم از سوی دپارتمان به خودم اختصاص دادم اما در کمال ناباوری مرا خط زدند. زمانی که علت را جویا شدم گفتند آقای عرب براقی از دپارتمان داوری هیات فوتبال تهران مرا خط زده است در صورتی که سال های قبل، فدراسیون فوتبال اسامی را اعلام می‌کرد. این اولین باری بود که چنین اتفاقی می‌افتاد و حتی امیر لامعی هم که از دوستانش بود،‌ از لیست خط خورد.

ارتباطات خانوادگی،پشت پرده خط خوردن داور لیگ برتری!

وی افزود: قبلا عرب براقی از من کار غیر قانونی خواسته بود و من انجامش نداده بودم. به همین دلیل مرا خط زد. او شرط گذاشت که من در فهرست نباشم و آقای کامرانی‌فر مرا با امیر لامعی معاوضه کرد. بنابراین قرار شد امیر لامعی نباشد، به شرطی که فدراسیون فوتبال هم مرا خط بزند.

این داور در ادامه به ارتباطات پشت پرده اشاره کرد و گفت: آقای فغانی، کارمند بهنام ابوالقاسم پور در شهرداری تهران است. همچنین عرب براقی پدرزن علیرضا فغانی است ‌بنابراین دکتر شیرازی برای اینکه ابوالقاسم پور را خلع سلاح کند، عرب براقی را برای دپارتمان انتخاب کرد چون احساس می‌کرد ابوالقاسم‌پور در انتخابات هیات فوتبال تهران برنده می‌شود. از طرفی یزدانی دو هفته پیش از ریاست کمیته داوران تهران استعفا داده و فهرست داوران جدید به امضای او نرسیده است بنابراین کار عرب براقی غیر قانونی بوده است.

کاشانی همچنین با اشاره به پرداخت نشدن معوقات داوران، اظهار کرد: من در قضیه طلب داوران، معترض بودم و کامرانی‌فر نیز مرا از لیست داوران کنار گذاشت تا صدای اعتراضم به عنوان داور لیگ برتری به جایی نرسد. در عوض، کاظم مرادی را با ۴۳ سال سن جایگزین من کرده‌اند و شعار جوان گرایی هم می دهند. در حالی که من با ۳۵ سال سن،‌ سابقه هشت دوره قضاوت در لیگ برتر را دارم و مرادی هیچ‌گاه در لیگ برتر قضاوت نکرده است. اگر آقای کامرانی فر شعار جوان گرایی می‌دهد باید به این مسائل هم پاسخ دهد.

وی اضافه کرد: فکر می‌کنم کامرانی فر دچار حب دنیا شده و احساس کرده فغانی سال‌های بعد، سکان هدایت فدراسیون را به عهده خواهد گرفت و به همین دلیل نخواسته خودش را مقابل او قرار دهد. اگر کامرانی فر، پاسخی به ادعای من دارد، خواهش می کنم با سند و مدرک صحبت کند.

کاشانی در پایان با بیان اینکه دیگر در ایران قضاوت نخواهد کرد، گفت: پارسال هم دعوتنامه‌ای از کشور گرجستان داشتم اما به خاطر منوچهر نظری نرفتم. او از من خواست در ایران بمانم و کمک کنم اما این بزرگترین اشتباهی بود که در زندگی‌ام مرتکب شدم. اکنون هم با مصاحبه‌ای که کردم، ممکن است فدراسیون فوتبال به من معرفی نامه ندهد و مرا اذیت کند. اما می‌خواهم ببینم چقدر مردانگی دارند و آیا این کار را خواهند کرد یا نه.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرا در مورد انتصابات فامیلی در فدراسیون چوگان چیزی نمینویسید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر