بازدید 5100

طلسم عراقی پرسپولیس

کد خبر: ۶۹۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۵ 17 May 2017
 به نظر می‌رسد پرسپولیس به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و البته ولخرج‌ترین باشگاه‌های ایران، با یک طلسم عجیب مواجه است؛ اینکه همیشه باید به دنبال جذب یک بازیکن عراقی باشد اما در نهایت موفق به انجام این کار نشود!
 
به گزارش تابناک ورزشی،از اوایل دهه80 که بازیکنی به نام عمادرضا با تیم ملی عراق به تهران آمد و برابر پرسپولیس خوش درخشید، سرخ‌ها تلاش برای جذب این بازیکن را آغاز کردند و بارها شایعه شد کار عماد برای پرسپولیسی شدن به پایان رسیده اما هرگز این اتفاق رخ نداد! عمادرضا سال‌های خوب فوتبالش را در قطر توپ زد و بعدتر وقتی به ایران آمد برای فولاد و سپاهان و حتی شاهین بوشهر بازی کرد اما هیچگاه موفق نشد پیراهن پرسپولیس را به تن کند.
 
بعد از عماد رضا، نوبت به ضرغام اسماعیل رسید که به دیگر شکار عراقی ناموفق پرسپولیسی‌ها تبدیل شود. ضرغام مدافع چپ بود و خیلی می‌توانست به کار قرمزها بیاید. نام این بازیکن اولین بار در دوران حمید درخشان مطرح شد اما در نهایت قرمزها به جای او بابک حاتمی را برای این پست جذب کردند! در دو سال گذشته هم چند مرتبه دیگر نام ضرغام به عنوان پروژه نقل‌وانتقالاتی قرمزها مطرح شد اما این بازیکن هم در نهایت به پرسپولیس نیامد.
 طلسم عراقی پرسپولیس
حالا هم انگار نوبت سعد ناطق شده که جای آن دو نفر قبلی را بگیرد. ناطق یک بازیکن دفاعی است که قابلیت بازی در سه پست هافبک دفاعی، مدافعی میانی و دفاع چپ را دارد. بنابراین طبعا سرخ‌ها بدشان نمی‌آید او را بگیرند؛ به‌خصوص که ناطق سهمیه بازیکن خارجی آسیایی تلقی می‌شود. بین دو نیم‌فصل پارسال خیلی جدی گفته شد این بازیکن عراقی با سرخپوشان به توافق رسیده اما معلوم شد خبر دقیق نبوده. بلافاصله بعد از پایان لیگ شانزدهم نیز بار دیگر خبر قطعی پیوستن سعد ناطق به پرسپولیس رسانه‌ای شد و حتی گفتند او به زودی به تهران خواهد آمد اما این اتفاق هم رخ نداد و بعدتر خبر رسید او در آستانه پیوستن به لیگ قطر است! در حال حاضر البته در مورد ناطق، مساله ممنوعیت جذب بازیکن خارجی توسط پرسپولیس هم وجود دارد که کار را سخت‌تر می‌کند.
 
جالب اینجاست که هم ناطق و هم ضرغام اسماعیل بارها از طریق شبکه‌های اجتماعی علاقه خودشان به حضور در پرسپولیس را ابراز کرده‌اند اما ظاهرا طلسم عجیب سرخ‌ها اجازه نمی‌دهد آنها ستاره‌های مورد نظرشان را از این کشور جذب کنند. صلاح حسن و حوار محمد تنها بازیکنان عراقی پرسپولیس در این سال‌ها بوده‌اند که البته چندان هم به کار نیامده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار