بازدید 29991
۹

عاملان حمله به کلانتری در اهواز و شهادت دو مامور انتظامی دستگیر شدند

عاملان حمله تروریستی به کلانتری 22 اهواز که دو تن از ماموران انتظامی را به شهادت رسانده بودند، پس از بررسی های فنی و اطلاعاتی، طی یک عملیات و پس از درگیری با ماموران، دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۹۴۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶ 16 May 2017
عاملان حمله تروریستی به کلانتری 22 اهواز که دو تن از ماموران انتظامی را به شهادت رسانده بودند، پس از بررسی های فنی و اطلاعاتی، طی یک عملیات دستگیر شدند.

به گزارش «تابناک»، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه خوزستان با اعلام  در جمع خبرنگاران گفت: با تحقیق عناصر اطلاعاتی سپاه در استان خوزستان، صبح امروز موفق شدیم که این گروه تروریستی وابسته را، که در حال خروج از کشور بود دستگیر کنیم.

عاملان حمله به کلانتری در اهواز و شهادت دو مامور انتظامی دستگیر شدندوی افزود: در یک عملیات درگیری موفق به دستگیری این تیم تروریستی شدیم که این اقدام نشان از اشرافیت نیروهای اطلاعاتی در استان خوزستان دارد.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: نیروهای اطلاعاتی استان اقدامات دشمن را با اشراف کامل تعقیب می‌کنند و دستگیری سریع این تیم تروریسیتی هدیه‌ای است به مردم استان خوزستان، خانواده شهدا و مقام معظم رهبری.

وی تاکید کرد: این عوامل هر چه زودتر توسط مقام قضایی به‌سزای اعمالشان  خواهند رسید.

شاهوارپور در ادامه افزود: نفراتی که دستگیر شدند یک فایل صوتی را به منظور ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی پخش کرده بودند اما با هوشیاری نیروهای انقلابی با تمام امکاناتی که در اختیارشان بود توسط عناصر اطلاعاتی کشف و ضبط شدند.
 
تروریست های رقم زننده این حادثه در حالی دستگیر شدند که صبح امروز پیکر دو شهید این حمله تروریستی در حضور مسئولان و مردم تشییع و به منظور خاکسپاری به محل زادگاهشان در استان لرستان و همچنین شهرستان باغملک منتقل شدند.
 
جزئیات حمله به کلانتری 22 اهواز
 
ساعت 1:05 بامداد دیروز (25 اردیبهشت ماه 95) تعدادی از اشرار که به سلاح گرم مسلح بودند با حمله به نگهبان کلانتری 22 مجاهد اهواز او را مجروح و وارد کلانتری شدند.

این افراد به محض ورود به داخل مقر انتظامی اقدام به تیر اندازی به سمت ماموران کردند و پس از به رگبار بستن ماموران انتظامی، با تهدید از محل متواری شدند. در این درگیری، گروهبان یکم عزیزالله بهمنی و ستوان سوم علی بخش حسنوند به علت اصابت گلوله به سر به شهادت رسیدند.
 
همچنین سرباز حسین آلبوبالد و گروهبان یکم مسلم یادگاری نیز در این حمله تروریستی مجروح شدند که برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۹
این دو عزیز هر دو به شهادت رسیدند چرا باید موقع کشیده شدن تصویرشون اونی که درجه اش پایینتره رو در تصویر پایین تر بکشند، درجه مهمتره یا شان و منزلت انسانها، واقعا جای تاسف داره
ای داد
خدا به تمامی نیروهای خدمتگذار کشورم سربلندی وسلامت عنایت کند روح عزیزان رفته شاد ، ایران منتظر انتقام خون به ناحق فرزندانش است هرچه زودتر این قاتلان باید به سزای عملشان برسند
داخل کلانتری با اسحله رفتن؟؟نگهبانی و مسایل امنیتی کلانتری چرا خوب عمل نکرد.
اینارو هر چه زودتر به اشد مجارات محکوم کنید و برای درس عبرت سریعا حکم رو اجرا کنید
خداروشکر....فیلمشون دیدیم...انشالله خودشون و وابستگانشون زودتر دستگیر شوند..
پخش فیلم تروریستی را نمیدانم به چه دلیلی به این محکمی میگوید چون مطمئن بودیم دستگیر میشوند . اصلا دستگیر هم بشوند چه نیاز به نشر تصاویر از آنها بودید. شاید هم خواستید از قافله ی رسانه های دیگر عقب نیافتید. به نظر این حقیر اگر بخواهیم در مملکت هم چیز درست شود باید از اخلاق و رفتار و صداقت درست شود بقیه کارها و امور درست میشوند.
اعدام
لعنت به این گروه تروریستی وهابی الاهوازیه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل