بازدید 3475

متواری شدن وزیر کشور «حسنی مبارک»

وزارت کشور مصر در ابلاغیه‌ای به دادستانی این کشور از متواری شدن سرلشگر «حبیب العادلی» وزیر کشور دوره «حسنی مبارک» خبر داد.
کد خبر: ۶۹۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹ 16 May 2017
وزارت کشور مصر در ابلاغیه‌ای به دادستانی این کشور از متواری شدن سرلشگر «حبیب العادلی» وزیر کشور دوره «حسنی مبارک» خبر داد.

به گزارش فارس، وزارت کشور مصر در ابلاغیه‌ای به دادستانی کل اعلام کرد که با وجود صدور حکم حبس 7 ساله برای سرلشگر حبیب العادلی در قضیه مربوط به اختلاس از اموال وزارت کشور، وی متواری گشته و اطلاعی از مکان او برای اجرای حکم در دست نیست.

روزنامه المصریون نوشت که منابع قضایی اعلام کرده‌اند که العادلی در منزل خود در الجیزه نیست و به احتمال قوی وی هفته گذشته از منزل خود متواری گشته است.

به گفته این منابع پس از صدور حکم حبس 7 ساله علیه العادلی به اتهام اختلاس از اموال وزارت کشور، دوره اقامت اجباری وی نیز به پایان رسیده بود.

دادگاه جنایی قاهره نیز امروز به ریاست قاضی «حسن فرید» تشکیل جلسه داده و ضمن رد اعتراض العادلی به حکم صادره علیه وی، حکم حبس 7 ساله او را تأیید کرد.

یک منبع قضایی نیز گفت که دادستانی کل از وزارت کشور درخواست کرده است تا سریعا العادلی را جهت اجرای حکم حبس وی دستگیر نمایند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار