بازدید 4309

جهانگیری: وظیفه‌ای که بر دوشم بوده به پایان رسید

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: احساس می‌کنم وظیفه‌ای که بر دوشم بوده به پایان رسیده، پس همراه با شما به روحانی رای می‌دهم.
کد خبر: ۶۹۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ 16 May 2017
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: احساس می‌کنم وظیفه‌ای که بر دوشم بوده به پایان رسیده، پس همراه با شما به روحانی رای می‌دهم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، اسحاق جهانگیری دقایقی پیش در اجتماع مردم استان فارس اظهار داشت: من آمدم تا صدای اصلاحات باشم، آمدم از مردم بخواهم که به کمک رئیس‌جمهور صادق، توانا و دلسوز بیایند.

وی تاکید کرد: احساس می‌کنم وظیفه‌ای که بر دوشم بوده به پایان رسیده، پس همراه با شما به روحانی رای می‌دهم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری افزود: به روحانی رای دهید که مرد تصمیم‌های سخت است، مرد میدان های دشوار است، مردی که آرامش، امنیت و پیشرفت را با هم برای همه ملت ایران می‌خواهد.

جهانگیری با بیان اینکه من در انتخابات نامزد شدم که صدای اصلاحات باشم، عنوان کرد: من با اصرار بزرگان اصلاحات، شورای اصلاح‌طلبان و با هماهنگی روحانی وارد عرصه انتخابات شدم. آمدم تا با تمام توان با مردم بگویم که در سال 92 چه تحویل گرفتیم، چه کردیم و چه می‌‌‌خواهیم بکنیم؟ روز ثبت‌نام به مردم ایران گفتم من و آقای روحانی مکمل هم هستیم.

وی اظهار داشت: با توان و ظرفیتی که در مسئولان و کارگزاران کشور سراغ داریم، با هدایت و رهبری مقام معظم رهبری، مسائل فراروی کشور قابل حل است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار