بازدید 5726

رییسی: سه نگاه در کشور باید عوض شود

کد خبر: ۶۹۴۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 16 May 2017
سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: این که بگویند آب خوردن هم بستگی به برجام دارد این باید عوض شود.
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، رئیسی با حضور در مصلی امام خمینی(ره) کرج افزود : نگاه دیگری که باید تغییر کند نگاه به توانایی دولت است، ما معتقدیم همه قفل ها با نقش دادن به جوانان و نخبگان حل خواهد شد و این یعنی کلید حل مشکلات، ملت غیور و سلحشور و جوانان این کشورند.
 
نامزد انتخابات ریاست جمعهوری گفت: قفل کسب و کار، قفل بیکاری ، قفل فساد اداری و تبعیض را فقط می توان با حضور مردم و جوانان گشود.
 
رئیسی افزود : نگاه سوم که باید تغییر کند نگاه به منابع و امکانات کشور است چرا که کشور ما غنی و دارای منابع است و ما مشکل کمبود نقدینگی ، کمبود آب ، کمبود خاک حاصل خیز و مشکل ارتباط با ساحل دریا نداریم بلکه مشکل ما مدیریت کارآمد است و با ضعف مدیریت کاری پیش نمی رود و مشکل مردم حل نمی شود.
 
رئیسی با اشاره به این که در هر خانواده یک یا 2 بیکار تحصیل کرده وجود دارد گفت : اگر سالی دستکم یک میلیون شغل ایجاد نشود مشکل بیکاری حل نمی شود و ما می گوییم با همین امکانات کشور و با همین منابع امکان حل مشکل وجود دارد.
وی افزود : اگر اقتصاد دریا فعال شود مشکل حل می شود.
 
نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به این که هندی ها به اندازه پول نفت ما از نرم افزار پول به دست می آوردند گفت : اگر اقتصاد فضای مجازی فعال شود مشکل حل می شود .
وی با اشاره به فعالیت دو ساله خود در اوایل انقلاب در کرج گفت : بنده به عنوان طلبه ای که از سال 59 در این شهر به عنوان یک مدیر 20 ساله فعالیت کردم اوضاع پیچیده کرج را می شناسم
 
وی افزود: ما می گوییم، این عامل بیکاری قاچاق کالا را می توان در کشور به صورت سیستمی حل کرد و ما می توانیم با یک سامانه جامع اطلاعات نظام بانکی، گمرکی و نظارتی را بگذاریم پشت ویترین تا مردم ببینند.
 
رئیسی با اشاره به اقدامات جناح رقیب گفت: یا تهمت می زنند یا رقیب هراسی می کنند. می گویند ما دیوار ایجاد می کنیم، بله اما دیوار بین چپاول گران و مردم ایجاد می کنیم
آنها آمار می دهند مالیاتمون اولین بار است بر نفت ارجحیت دارد ، ما میگوییم این آمارها را از چه کسانی گرفتید، از یقه سفید ها یا مغازه دارهایی که خوش حسابند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار