بازدید 2427
محسن هاشمی:

حمایت از لیست اصلاحات برای جلوگیری از فساد است

کد خبر: ۶۹۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ 16 May 2017
کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر تهران گفت: من بعد از ۲۰ سال خدمت در امور شهرسازی به این نتیجه رسیده‌ام، که قطعا نمی‌توان نمره بالایی به این ۱۲ سال داد.

به گزارش «تابناک»، محسن هاشمی در همایشی که توسط مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، با یادآوری حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر در اردیبهشت ماه سال گذشته گفت: ایشان در دو مرحله، یکبار برای هفته معلم و بار دیگر برای رونمایی از دستاوردهای تلاش‌های تحقیقاتی در حوزه فیزیک هسته‌ای به دانشگاه امیرکبیر آمدند که البته شاهد حوادثی نیز در آن روزها بودیم.

او ادامه داد:‌ از دانشجویان می‌خواهم که راه هاشمی که راه آزادی، توسعه و رفاع ملت ایران بوده است را ادامه دهند.

حمایت از لیست اصلاح‌طلبان برای جلوگیری از فساد بزرگتری است

فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به ردصلاحیت خود در سال ۱۳۹۲ برای شورای شهر گفت: یکی از دستاوردهای دولت روحانی این است که در این دوره انتخابات شورای شهر ۳۰۰۰ نفر ثبت نام کردند و ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از جمله تعداد زیادی از اصلاح‌طلبان تأیید صلاحیت گرفتند. اما ورود این تعداد از افراد نیز مشکل‌ساز شده است و انتخاب افراد برای لیست اصلاح‌طلبان را دچار مشکل کرده است.

این همایش با پرسش تشکل‌های دانشجویی همراه بود و او در پاسخ به اعتراضات دانشجویان به لیست ارائه شده از سوی اصلاح‌طلبان تصریح کرد: ما باید اتحاد خود را نسبت به لیست مورد نظر حفظ کنیم و نباید به دنبال تضعیف لیست برویم.

هاشمی در ادامه با اشاره به حضور دو کاندیدای جوان لیست امید در همایش، گفت: در بخشی از لیست، جوانان و بانوان حضور دارند و در بخش دیگر افراد متخصص شهری. شکی نیست که ایراداتی به لیست وارد است؛ اما می‌دانیم فرصت کم است و ممکن است چنین فرصت‌هایی در آینده دوباره به دست نیاید. اگر این فرصت را از دست دهیم شاید در چهار سال آینده نتوانیم شرایط امروز را داشته باشم.

او با اشاره به لیست‌های موازی بیان کرد: اگر به این روند ادامه دهیم به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید.

هاشمی با اشاره به بیانیه خاتمی در حمایت از لیست شورای شهر اصلاح‌طلبان بیان کرد: در اطلاعیه آقای خاتمی نیز حس نارضایتی وجود داشت. هرکسی ممکن است نسبت به لیست اعتراضاتی داشته باشد. اما به دلیل جلوگیری از فساد بزرگتر باید از این لیست حمایت کرد.

 نمره بالایی نمی‌توان به مدیریت ۱۲ ساله تهران داد

رییس اسبق متروی تهران با اشاره به حضور عده‌ای خاص به مدت طولانی در ارکان شهرداری و شورای شهر گفت: در این مدت تهران دچار مشکلات فراوانی شده است. باید دید شخصی که ۱۲ سال در یک سمت بوده، چه خدماتی انجام داده است؟ با این حال من بعد از ۲۰ سال خدمت در امور شهرسازی به این نتیجه رسیده‌ام، که قطعا نمی‌توان نمره بالایی به این ۱۲ سال داد.

فرزند ارشد مرحوم هاشمی رفسنجانی در سخنان پایانی خود که در پاسخ به پرسش دانشجویان بود، گفت: می‌توان از درآمد ملی شهر، بودجه شهرداری را کاملا تأمین کرد؛ بدون این که رانت‌فروشی یا شهرفروشی اتفاق بیفتد. همچنین قوانین کشوری هم می‌تواند به شهرداری کمک کند. اما به این دلیل که هیچ‌گاه روابط شهرداری با دولت ها خوب نبوده، باعث شده است که دو ارگان بهم کمکی نکنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر