بازدید 9382

توصیه میرسلیم: آرای‌تان را هدر ندهید!

کد خبر: ۶۹۴۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 16 May 2017
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حق گرفتنی است؛ در قانون اساسی حقوق فراوانی برای مردم درنظرگرفته شده اما به طور کامل محقق نشده است.

به گزارش ایسنا سید مصطفی آقامیرسلیم در جمع مردم تبريز، اظهار کرد: کسی را باید انتخاب کرد که ایرانی را فدای بیگانه نکند و ایرانی را در مقابل اجنبی ذلیل و خوار و کم ارزش نشمارد.

وی افزود: برخی فکر کردند که راه نجات ما این است که در مذاکرات سر تسلیم در مقابل آمریکا و یارانش فرود بیاوریم و با اینکه می دانند از آمریکا جز کلک و فریب برنمی‌آید اما بر فکر خود لجاجت می ورزند.

وی گفت: چندین ماه از اجرای برجام گذشته و ما به تعهدات خود به طور کامل عمل کرده‌ایم، دریغ از اینکه آنان نیز یک گام در راستای تعهداتشان و در راستای رفع تحریم‌های ظالمانه بردارند. آیا می‌شود باز امید بست که نظر مثبتی به ما داشته باشند.

میرسلیم بیان کرد: ما رتبه‌های خود را در دنیا از دست دادیم، دلیلی نداشت به خاطر مذاکرات کشور را معطل نگه داریم، همانگونه که برادران سپاهی کار کرده و اقتدار موشکی ما را حفظ کردند تا برگ برنده باشد و در مذاکرات محکم مذاکره کنیم.

میرسلیم گفت: این نسخه، نه تنها تورم را کاهش نداد بلکه بر رکود هم افزود و باعث کاهش سرمایه گذاری و افزایش بیکاری شد.

وی با بیان اینکه باید برای اشتباه یک دولت، تمام ملت نبايد تاوان دهند، افزود: این اشتباه به سادگی قابل جبران نیست، شرط اول رییس جمهوری منتخب این است که اعتقاد به مردم داشته و دوم اینکه ارزشهای انقلاب را قبول داشته باشد.

میرسلیم گفت: ما نیازمند یک رییس جمهور انقلابی هستیم که افتخار بکند به انقلابی بودن خودش، خدمت به محرومان را افتخار و رسیدگی به مستضعفان را وظیفه خود بداند.

وی اضافه کرد: چه رییس‌جمهور بشوم چه نشوم، تمام عیار در خدمت مردم هستم و وزرایی از میان این ملت شریف انتخاب می‌کنم که تجربه دانش رفاه و هرآنچه دارند در راه اعتلای مردم بگذارند.

وی بیان کرد: این زخم را باید علاج کنیم، نمی‌شود شاهد باشیم که قصری بر پاست و در پایین آن عده‌ای هستند که دنبال نان می‌گردند، این در شان نظام جمهوری اسلامی نیست!

وی گفت: چرا اینقدر اختلاف فاحش طبقاتی رخ داد، چرا باید چنین شرایطی فراهم باشد؟ باید رییس جمهور کشور اعتقاد عملی به انقلاب و ارزش‌های آن داشته باشد.

میرسلیم افزود: نمی دانید در کشورمان چقدر سرمایه خوابیده اگر بهره برداری کنیم کشور ما رتبه یک جهان خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: به دوستانتان هم توصیه کنید که آرای تان را هدر ندهید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار