بازدید 3049

آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم و کلزا

معاون داخلی بازرگانی دولتی گفت: تا به امروز خرید تضمینی گندم در ۹ استان از مرز یک میلیون و ۵۴۰ هزارتن و کلزا از 29 هزار تن فراتر رفت.
کد خبر: ۶۹۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶ 15 May 2017
معاون داخلی بازرگانی دولتی گفت: تا به امروز خرید تضمینی گندم در ۹ استان از مرز یک میلیون و ۵۴۰ هزارتن و کلزا از 29 هزار تن فراتر رفت.

حسن عباسی معروفان معاون داخلی بازرگانی دولتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت خرید تضمینی گندم و کلزا اظهار داشت: تا به امروز خرید تضمینی گندم در ۹ استان از مرز یک میلیون و ۵۴۰ هزارتن عبور کرد.

به گفته وی استان خوزستان با خرید یک میلیون و ۱۰۰ هزار تن گندم تا کنون بالاترین میزان تولید را به خود اختصاص داده است.

عباسی معروفان ارزش کل گندم‌های خریداری شده را بیش از ۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: از مجموع بهای گندم‌های خریداری شده حدود ۷ هزار میلیارد ریال مطالبات گندمگاران به حسابشان واریز شده و مابقی به تدریج پس از درج در سامانه بازرگانی پرداخت خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

معاون داخلی بازرگانی دولتی با اشاره به آخرین وضعیت خرید تضمینی دانه‌های روغنی افزود: تا کنون ۲۹ هزارتن کلزا از ۹ استان کشور خریداری شده که ۲۴ هزارتن از این میزان برای روغن کشی تحویل کارخانه‌ها داده شده است.

وی با بیان اینکه مطالبات کلزا کاران حداکثر یک هفته پس از تحویل به مباشرین پرداخت خواهد شد، عنوان کرد: ارزش کل دانه‌های روغنی از مرز ۶۵ میلیارد تومان فراتر رفته که تا به امروز حدود ۵۰ میلیارد تومان مطالبات کلزا کاران پرداخت و مابقی پس از ورود در سامانه در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار