بازدید 9285
۵

نامه ستاد رئیسی به شورای نگهبان

کد خبر: ۶۹۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳ 15 May 2017
ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در نامه‌ای به شورای نگهبان به اقدام دولت در آستانه انتخابات اعتراض و اعلام کرد: در روزهای اخیر از سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای ۴ میلیون نفر از افراد با درآمد بالا که یارانه‌شان قطع شده بود، پیامک‌هایی با مضمون واریز دوباره یارانه آنها در 26 اردیبهشت ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ستاد حجت الاسلام رئیسی در پی اقدام فریبنده دولت در آستانه انتخابات خطاب به شورای نگهبان نامه‌‌ای را منتشر کرد.

متن نامه بدین شرح است:

اعضای محترم شورای نگهبان
سلام علیکم

احتراماً همان‌گونه که مستحضرید، مطابق ماده 79 قانون برنامه ششم توسعه، «دولت موظف است در طول اجرای قانون برنامه علاوه بر پرداخت یارانه فعلی، هر سال حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را متناسب با سطح محرومیت برمبنای متوسط 20 درصد حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار، در چهارچوب بودجه سنواتی و از محل درآمد قانون هدفمند کردن یارانه‌ها با حذف خانوارهای پردرآمد و درج ردیف مستقل در جدول موضوع ماده (39) این قانون، از طریق دستگاه‌های مذکور پرداخت نماید».

این در حالی است که در کمال تعجب در چند روز اخیر، از سازمان هدفمندی یارانه‌ها برای حدود 4 میلیون نفر از افرادی که قبلاً به خاطر درآمد بالا یارانه ایشان قطع گردیده است، پیامک‌هایی با این مضمون ارسال شده که یارانه شما در تاریخ 1396/2/26 واریز خواهد شد.

این رفتار فریبنده در آخرین روزهای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری علاوه بر آنکه خلاف صریح قانون هدفمند کردن یارانه‌ها می‌باشد، رفتارهای متعارض با ادعاهای متواتر دولتمردان مبنی بر صعوبت پرداخت یارانه توسط دولت و فقدان منابع لازم برای این امر است که جز اهداف تبلیغاتی هدف دیگری بر آن متصور نمی‌باشد و خواهشمند است شورای محترم نگهبان نسبت به واکنش جدی در قبال این رفتار خلاف قانون عنایت فرماید تا شاهد تکرار چنین رفتارهای ناپسندی نباشیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۵
پس چرا زمان احمدی نژاد ساکت بودند؟!!
چیزی که عوض داره گله نداره
آقای ابراهیم رئیسی از چهره های شاخص و کارامد است
درود بر رئيسي
اقاي رئيسي خيلي خوبه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان