بازدید 35812
بسته خبری «تابناک»؛

پاسخ روحانی به درخواست‌های رفع حصر/ واکنش ها به انصراف قاالیباف از کاندیداتوری/ سراج: مدیران نجومی‌بگیر شناسایی شده‌اند/ اعلام حمایت تتلو از یکی از نامزدهای انتخابات!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:«اعلام حمایت تتلو از یکی از نامزدهای انتخابات»،«تکذیب خبر انصراف میرسلیم»،«جهانگیری: در مناظره‌ همه از آزادی می‌گفتند»،«رئیس ستاد قالیباف چه کاره شد؟»،،«حمایت سعید حجاریان از حسن روحانی» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۹۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵ 15 May 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

قدردانی حاج منصور ارضی از قالیباف

در پی ائتلاف امروز محمد باقر قالیباف و حجت الاسلام رئیسی، حاج منصور ارض مدافع معروف اهل بیت(ع) با صدور پیامی از اقدام قالیباف در کناره گیری به نفع رئیسی تقدیر کرد.متن پیام ارضی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آنچه امروز روی داد یعنی کناره گیری جناب آقای محمد باقر قالیباف به نفع حجت الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی نشان دهنده مردانگی، غیرت و از خود گذشتگی ایشان بود.بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از این اقدام انقلابی و ائتلاف خجسته اعلام می دارم و امید دارم همه نیروهای انقلاب از جمله آقای قالیباف در دولت کار و کرامت به کارگیری شوند. سعادت مردم عزیز ایران را از خداوند مسئلت دارم.محمد رضا باهنر ،قالیباف را یک مدیر جهادی خواند.محمدرضا باهنر در واکنش به انصراف قالیباف به نفع رییسی، گفت: قالیباف هم یک مدیر جهادی است و هم با انصراف خود، یک کار جهادی برای موفقیت نیروهای انقلاب کرد . والعاقبه


اعلام حمایت تتلو از یکی از نامزدهای انتخابات

امیر تتلو خواننده رپ در کانال تلگرامی خودش از حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی حمایت کرد.این خواننده رپ نوشت:"من انتخابم آقاى قالیباف بود و با اینکه همه چیزم و حتى پیج اینستامو از دست دادم، هنوزم به نظر ایشون احترام میزارم و رأى بنده با وجود نداشتن اطلاعات کافى "جناب آقاى رئیسى" هستند!! با نهایت احترامم براى جناب آقاى روحانى و با ذکر این مطلب که هر یک از کاندیداها انتخاب شدند، بنده به نظر مردم احترام میزارم و نوکری کاندیداى منتخب رو می‌کنم!! هر کسى که مردم خواستند و هر کسى که خدا خواست... .


تکذیب خبر انصراف میرسلیم

ستاد انتخاباتی سید مصطفی میرسلیم با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد این نامزد انتخابات ریاست جمهوری برنامه های تبلیغاتی و انتخاباتی خود را کماکان ادامه می دهد و هرگونه خبری درباره انصراف ایشان تکذیب می شود.متن این اطلاعیه به شرح زیر است:با توجه به انتشار برحی گمانه زنی ها درباره حضور جناب آقای مهندس سید مصطفی میرسلیم در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری به اطلاع می رساند ایشان برنامه های تبلیغاتی و انتخاباتی خود را کماکان ادامه می دهد و هرگونه خبری درباره انصراف ایشان تکذیب می گردد.بدیهی است تنها مرجع مورد اعتماد درباره فعالیت های انتخاباتی جناب آقای مهندس سید مصطفی میرسلیم، ستاد انتخاباتی ایشان و یا روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی می باشد.


حق شناس: از قالیباف متشکرم

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: قبلا هم گفته بودم اگر آقای قالیباف کنار بکشد از او تشکر می کنم چرا که آرای وی به سمت جناب رییسی نخواهد رفت.محمد جواد حق شناس افزود: بخش اعظمی از آرای قالیباف قطعا راهی سبد رای رییسی نخواهد شد بلکه به سمت روحانی خواهد رفت.عضو موسس حزب اعتماد ملی تصریح کرد: قالیباف از روند حمایت اصولگرایان و به ویژه جمنا (جبهه مردمی نیروهای انقلاب) از خود ناراضی بود. ولی وقتی با مقاومت و مقابله اصولگرایان با انتخاب وی به عنوان نامزد اصلی جمنا روبرو شد با دلخوری از انتخابات کناره گیری کرد.محمدباقر قالیباف عصر دوشنبه با صدور بیانیه ای انصراف خود را از ادامه رقابت های انتخابات ریاست جمهوری به نفع سید ابراهیم رییسی اعلام کرد.


سراج: مدیران نجومی‌بگیر شناسایی شده‌اند

رییس سازمان بازرسی کل کشور از شناسایی تمام مدیرانی که حقوق‌های نجومی دریافت کرده‌اند خبر داد و گفت: در صورت قطعی شدن تخلفات و صدور حکم توسط مراجع قضایی این حقوق‌ها باید به خزانه بازگشت داده شود.ناصر سراج درباره پرداخت حقوق‌های نامتعارف به برخی مدیران، اظهار کرد: تمام مدیرانی که حقوق‌های نجومی دریافت کرده‌اند در کشور شناسایی شده‌اند و به استناد ماده 84 الحاقی، اسامی آن‌ها برای رسیدگی به تخلفات به مراجع قضایی ارسال شده است.وی افزود: این تخلفات بیشتر مشمول شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و بیمه‌ها بوده است و نتیجه نهایی این مساله اگر قطعی و منجر به حکم شد، توسط مراجع قضایی اعلام خواهد شد.سراج درباره بازگشت حقوق‌های دریافت‌شده توسط مدیران، تصریح کرد: طبق قانون اگر تخلفات مدیران شناسایی‌شده احراز شود و این تخلفات بیانگر آن باشد که مدیری، خارج از قوانین و مقررات حقوقی دریافت کرده، این حقوق‌ها قطعاً باید به خزانه بازگشت داده شود.


کناره‌گیری قالیباف نشان‌ از وحدت یکپارچه نیروهای انقلابی دارد

نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: کناره‌گیری قالیباف به نفع رئیسی از انتخابات نشان‌دهنده وحدت یکپارچه نیروهای انقلابی است.سیدحسین نقوی‌حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام انصراف محمدباقر قالیباف از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری به نفع حجت‌الاسلام رئیسی، گفت: آقای قالیباف از ابتدا گفته بود که منافع ملی کشور برایش مهم است که همه دیدیم همین‌طور هم شد.وی قالیباف را مدیری توانمند، شایسته و در شأن و تراز ریاست‌جمهوری دانست و افزود: آقای قالیباف با اقدامی که در کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی انجام داد، منافع ملی و آینده کشور و ملت را به مسائل شخصی و فردی‌اش ترجیح داد.نماینده مردم ورامین در مجلس کناره‌گیری قالیباف از رقابت‌‌های انتخاباتی را وحدت یکپارچه‌ بین تمامی نیروهای انقلابی کشور ارزیابی و تصریح کرد: قطعا این وحدت، زمینه‌ساز موفقیت نیروهای اصولگرا در رقابت 29 اردیبهشت خواهد بود و پیوند نیروهای اصولگرا برای اولین بار، بالاخره این نوید پیروزی بزرگ را خواهد داد.


جهانگیری: در مناظره‌ همه از آزادی می‌گفتند

اسحاق جهانگیری با انتشار توئیتی نسبت به اظهار نظر کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری درباره آزادی واکنش نشاد داد.اسحاق جهانگیری در توئیتر خود نوشت:در مناظره‌ها همه از آزادی می‌گفتند، همه از حرمت و کرامت انسانها می‌گفتند و انگار نه انگار که این‌ها بودند که مطبوعات را فله‌ای می‌بستند.جهانگیری همچنین در توئیت دیگری نوشته است:جوان تهدید نیست و باید جوان را باور کنیم. اگر به دنبال آرمان‌ها و ارزش‌ها هستیم باید به جوانان این کشور اعتماد کنیم.


فرزند شهید مفتح: نگفتیم از روحانی حمایت نمی‏کنیم

خانواده شهید مفتح در بیانیه‌ای تأکید کردند: ما خانواده شهید آیت‌الله مفتح در طول سال‌های پس از شهادت پدر عزیز و بزرگوارمان، تلاش داشته‌ایم، هیچگاه از کاندیداهای محترمی که در انتخابات‌های گوناگون حضور داشته‌اند، حمایت رسمی نکنیم.بعد از آنکه برخی از خبرگزاری‌ها خبری مبنی بر تکذیب حمایت خانواده شهید مفتح از حسن روحانی را در رسانه‌های خود درج کردند، خانواده این شهید با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که از هیچ کاندیدایی حمایت نمی کنند.


رئیس ستاد قالیباف چه کاره شد؟

علی نیکزاد مسئول ستاد رسمی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ضمن حضور در ستاد مرکزی قالیباف از اقدام انقلابی وی در وحدت نیروهای انقلابی تقدیر کرد. همچنین در حکمی توسط علی نیکزاد، «محمد دهقان» به عنوان ریاست ستاد کشوری کرامت و کارآمدی حامی سید ابراهیم رئیسی منصوب شد.در این نشست صمیمی بر ضرورت تلاش بیش از پیش همه ستادها و استفاده از ظرفیت ستادهای جناب آقای قالیباف برای تغییر به نفع مردم تاکید شد.


واکنش محسن رضایی به انصراف قالیباف

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در توئیت خود نوشت «حمایت آقای قالیباف از آقای رئیسی علامت پایان تفرقه در جبهه انقلاب اسلامی است. درود بر ایثار برادری


پاسخ روحانی به درخواست‌های رفع حصر

روحانی در تبریز در واکنش به سوال‌ها و درخواست‌های هواداران خود مبنی بر رفع حصر تعدادی از کاندیداهای انتخابات سال 88 گفت: بازوی من قدرت بعضی چیزها را ندارد، اما بعضی کارها با رای بالاتر از 51 درصد کارساز خواهد بود.


واکنش عارف به کناره گیری قالیباف

محمدرضا عارف در حاشیه همایش دانشگاهیان حزب اعتدال و توسعه در جمع خبرنگاران گفت از اول هم مشخص بود قالیباف کنار می‌کشد.عارف گفت: این انتظار می رفت که قالیباف کناره‌گیری کند و در زمان مشخص خودش هم کنار رفت.


حمایت سعید حجاریان از حسن روحانی

سعید حجاریان در یادداشتی تلگرامی‌ از حسن روحانی حمایت کرد. ا، متن یادداشت سعید حجاریان به این شرح است: آقای روحانی چهار سال پیش با یک کلید آمد و توانست قفل تحریم‌های هسته‌ای را با آن باز کند و برجام را رغم بزند. روحانی این بار با یک دسته کلید آمده است.

یک دست کلید است به زیر بغل عشق / از بهر گشاییدن ابواب رسیده

ایشان قول داده است که سایر تحریم‌ها را نیز بر طرف کند و موضوعاتی چون حصر و رکود و فساد را از میان بردارد به شرط آنکه مردم زیادی به وی رأی دهند. فی‌الواقع دندانه‌های کلید روحانی مردم‌اند و اگر آنان به صحنه نیایند، از روحانی کاری بر نخواهد آمد ولو با رأیی شکننده پیروز انتخابات شود.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۸
بهتره بگیم قالیباف به نفع روحانی کنار رفت.
روحانی رای میاره اونوقت از طرفداری نابجات خجالت بکش.
رای ما روحانی
پرونده شما در اين انتخابات به سياهي صدا و سيماست
چرا نظرات مردم در مورد کناره گیری قالیباف رو نمی زارید
متاسف شدم که تتلو هوادارشه
حاج منصور عرضی عزیز قالیباف از گندم ری نمیخورد یادتان که نرفته
به آقای تتلو قول بخشش داده اند؟
این اقای حجاریان وقتی اظهار نظر می کنند فکر می کنند عقل کل هستند نخیر شما یک کا رمثبت اگر برای ملت انجام داده اید نام ببرید .
چرا اینقدر تتلو را بزرگ میکنید
درود بر روحانی
آقای حجاریان زیاد خود را تحت فشار قرار ندهید. از این وعده ها دیگر کاری بر نمی اید
آقای تتلو ما انقلاب کردیم که مسئولین نوکر مردم باشن نه مردم نوکر مسئولین .
فقط میخواست وقت مردم بگیره و بیت المال را هزینه کنه
آقای حجاریان میشه دقیقا بگین تحریم های بانکی اگه برداشته شده
اگر این خواننده از روحانی حمایت کرده بود که واویلا بود؟!!!
آقای تتلو دارای چه میزان تفکر سیاسی و چه میزان تشخیص درست از نادرست هستند که شما نظر ایشان را هم میگذارید؟
تنها سخن راست و اعتراف روحانی طی چهارسال: بازوی من قدرت بعضی چیزها را ندارد
خطاب به اقاي تتلو:هدف وسيله را توجيه مي كند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل